Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار تنها جانشین مسی است

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مازینیو بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برازیل اعتقاد دارد نیمار تنها بازیکنی است که می‌تواند جانشین مسی در بارسلونا شود.

به گزارش اسپوتنیک، یک‌بار دیگر شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده می‌شد و حالا مازینیو ستاره سابق تیم ملی برازیل و پدر بازیکنانی چون تیاگو آلکانترا و رافینیا آلکانترا معتقد است مهاجم پاری سن ژرمن همان کسی است که می‌تواند جای مسی در نیوکمپ را بگیرد.

مازینیو که در گذشته همراه با تیم ملی برازیل قهرمان جام جهانی شده بود، به مارکا گفته نیمار جانشین طبیعی لیونل مسی در بارسلونا است. سوپراستار برازیلی پیش از آغاز فصل 2017-2018 با مبلغی گزاف کاتالونیا را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرد اما از همان زمان، زمزمه‌های بازگشت او به بلوگرانا همیشه شنیده شده است. همچنین علیرغم تمام شایعات، قبل از آغاز فصل جاری، نیمار در پاریس ماند و در تمام رقابت‌ها، 18 گل در 22 دیدار برای پی اس جی به ثمر رساند. حالا شایعه بازگشت نیمار به بارسا دوباره قوت گرفته و مازینیو معتقد است این ستاره 28 ساله برای بازگشت به بارسلونا آماده است. مازینیو در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:

 "اگر نیمار بتواند همین فردا برگردد، بارسلونا خوشحال خواهد شد. او جانشین طبیعی مسی است. هیچکس دیگری برای جانشینی مسی وجود ندارد."

همچنین تیاگو آلکانتارا، پسر مازینیو که عضو بایرن مونیخ است در آستانه تمدید قرارداد خود با این باشگاه قرار دارد. تیاگو که احتمالا در بایرن ماندنی خواهد شد این هفته با وجود تهدیدات ناشی از پاندمی کرونا به تمرین با بایرن پرداخت. قهرمانان بوندسلیگا، در گروه‌های کوچک و بدون آنکه تماسی با یکدیگر داشته باشند تمرین کردند. مازینیو در این رابطه گفت:

"بازی کردن فوتبال در قرنطینه کرونا نگران‌کننده است زیرا ما شرایط پیچیده‌ای را تجربه می‌کنیم. در آلمان، آنها با تمرین گروهی از این نظر پیشرفت کرده‌اند. شما باید در چنین حالتی بسیار مراقب باشید. اگر بایرن این کار را انجام داده به خاطر این است که آنها امنیت بازیکنان را تامین کرده‌اند و ریسکی وجود ندارد. پسر من باید تلاش کند و تا حد ممکن محتاط باشد."

مازینیو تنها ملی‌پوش سابق برازیلی نیست که از بازگشت نیمار به بارسا حمایت کرده است. ریوالدو، بازیکن سابق بارسلونا نیز در این رابطه گفته بود:

"من همیشه گفته‌ام که به نیمار باور دارم. شاید ترک بارسلونا یک اشتباه از جانب او بود اما کوچکترین فرصتی برای بازگرداندن او با قیمت کمتر از فروش به پاری سن ژرمن وجود داشته باشد، باشگاه باید از این فرصت استفاده کند. در 28 سالگی، هنوز بخش زیادی از فوتبال نیمار باقی مانده است. او یک خرید فوق‌العاده برای بارسا خواهد بود زیرا او با باشگاه آشنا است و این شخصیت را دارد که در مسابقات تفاوت را رقم بزند. نیمار از به اشتراک گذاشتن زمین فوتبال با مسی هراسی ندارد و مسی هم از بازگشت او به تیم لذت خواهد برد."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала