Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایجنت لاوتارو: چه کسی دوست ندارد با مسی بازی کند؟

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از آنجا که گمانه زنی ها درباره آینده لاتارو مارتینز، مهاجم اینتر ادامه دارد ، نماینده وی آلبرت یاک شایعات حضور این بازیکن آرژانتینی در بارسلونا را دامن زد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از جمله باشگاه هایی است که با مهاجم آرژانتینی در ارتباط است و تمام تلاشش را برای انتقال لاوتارو به نیوکمپ در تابستان خواهد کرد.

روزنامه مارکا در گزارشی میگوید، مدیر برنامه های این بازیکن در پاسخ به این سؤال كه آیا تاكنون گفته است لاوتارو دوست دارد برای بارسلونا بازی كند ، گفت: " فوتبالیستی وجود ندارد که از بازی کردن در کنار ستاره‌ای مثل مسی خوشش نیاید. چه کسی دوست ندارد کنار مسی بازی کند؟

مدیر برنامه های لائوتارو که با درخشش مشتریان زیادی در سطح بالای فوتبال اروپا پیدا کرده است، همچنان گفت: ما تمامی پیشنهادات را بررسی خواهیم کرد اما فعلا در اینتر وضعیت خوبی دارد. از اسپانیا، انگلیس و ایتالیا با ما تماس گرفته‌اند. ما از این همه شایعه چیزی نمی‌دانیم.

 ایجنت لاوتارو در ادامه گفت:" ما تا حالا با او راجع به انتقال به باشگاهی دیگر یا قراردادش با اینتر صحبت نکرده‌ایم. من با نمایندگانی از تیمهای دیگر صحبت کرده‌ام که به خاطر احترام با آنها بوده ولی هیچکدام از این صحبتها رسمی نبوده است.

این مهاجم 22 ساله در 31 بازی در این فصل 16 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала