Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوست دختری که باعث اخراج امری از آرسنال شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اونای امری
اونای امری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دوست دختر سابق اونای سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال میگوید، اخراج امری از این تیم باعث پایان رابطه او و امری شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دوست دختر سابق اونای امری سرمربی پیشین تیم فوتبال آرسنال به روزنامه سان گفته، امری او را "جادوگر سفید" معرفی کرده است و وی را به خاطر اخراجش از آرسنال مقصر دانسته است.

وی ادعا کرد که روابط آشفته آنها و ردیف های مکرر مسئول یک مسابقه بی شرمانه و بی شرمانه هستند که او را نوامبر گذشته از این باشگاه اخراج کرد.

ساچا رایت که دو سال با اونای امری رابطه عاشقانه داشته در گفتگو با روزنامه سان دست به افشا گری و نشر رابطه پنهانی اش با این مربی نامدار مستطیل سبز زده است.

ساچا 35 ساله روز یکشنبه به Sun گفت: "من به اونای اعتماد کردم و واقعاً اعتقاد داشتم که یک روز ازدواج خواهیم کرد و بچه دار خواهیم شد.

"من فکر کردم او یک آقا و یک مرد برای تشکیل خانواده و زندگی است. اما در پایان فهمیدم که او به دنبال رابطه جدی نیست. "

ساچا اضافه كرد: " او مرا متهم كرد كه من با جادوگری صاحب او شدم. او به من گفت من جادوگر سفیدی هستم چون برایش بد شانسی آورده بودم.

ساچا فاش می کند: "ما در تابستان سال 2018 ملاقات و گفتگو را شروع کردیم اما من فوتبال را دنبال نمی کنم، بنابراین نمی دانستم او کیست.

وی به من گفت كه در حوزه ورزشی كار می كند و انگلیسی او بد است، زیرا تازه به لندن نقل مکان كرده است.

وی گفت: "او از من سؤال كرد و به من گفت نمیخواهد در جای شلوغ و پر ازدحام با من ملاقات کند. او از من خواست كه به خانه اش در بارنت بروم اما من به او گفتم نه، مطلقاً نه.

"ما توافق کردیم که در یک رستوران ایتالیایی در Hampstead ملاقات کنیم. وقتی وارد شدم ، فهمیدم که او باید فردی مهم باشد، زیرا رستورانت بخاطر تعطیل شده بود.

او لهجه سنگینی داشت. او مرتباً مکالمه را متوقف می کرد تا بتواند کلمات را در Google Translate از طریق تلفن خود بررسی کند، اما من او را از لحظه ملاقات جذاب پیدا کردم و از او خوشم آمد.

"او خوش لباس بود و آدم خوبی به نظر میرسد. او شوخی کرد که من می توانم معلم انگلیسی او باشم. "

هنگامی که آنها به خانه ی او در بارنت در شمال لندن رفتند، امری از ساچا خواسته تا در رختخواب با او فوتبال ببیند.

ساچا گفت: "خانه او بزرگ و زیبا بود. خانه اش به طرز زیبایی با شگفت انگیزترین لوستر در راهرو و یک پله مارپیچ عظیم طراحی شده بود.

ما بعد از اکثر بازی ها و بعضی اوقات در طول هفته همدیگر را ملاقات می کردیم. اگر تیم خوب بازی نمی کرد، او به من می گفت ، "من شرایط سختی را پشت سر می گذارم. در حال حاضر استرس بالایی دارم.

وی گفت: "او همیشه فوتبال را تماشا می کرد و نتایج را بررسی می کرد.

"این کمی آزار دهنده بود اما روال او بود و من باید آن را می پذیرفتم." اونای گفت که وی طلاق گرفته و شش سال پیش از همسر لوئیزا جدا شده است.

ساچا که از ماهیت مخفی روابطش با امری ناامید شده بود، افزود: "من هیچ وقت با خانواده او ، دوستانش یا هیچ یک از کارکنان آرسنال ملاقات نکردم.

وی گفت: "اگر در رستوران با کسی درگیر میشدیم، او هرگز من را به عنوان دوست دختر خود معرفی نمی کرد و اگر کسی سعی می کرد از ما عکس بگیرد ، او ناراحت می شد.

وی گفت: "او وقتی وارد رستوران می شدیم خسته می شد اما وقتی داخل خانه می شد او آرام می گرفت و شروع به بوسیدن و بغل من می کرد.

"تا سپتامبر سال گذشته، من مطمئن نبودم که رباطه مان به کجا روان است. من به او گفتم ، "چرا نمی خواهی مرا به مردم معرفی کنی ؟ منظورت از پنهان کردن این رابطه چیست ؟

او به من گفت: رابطه ما به زمان بیشتری احتیاج دارد و گفت: "بیایید همه چیز را آهسته انجام دهیم."

ساچا در پایان گفته امری چطور او را مقصر اخراجش از آرسنال کرده است.

وی افزود: "من قبل سال نو برای دیدار با او به سن سباستین رفتم و در آن زمان بود که او مرا به دلیل اخراج آرسنال مقصر دانست."

پس از بحث او از من خواهش کرد که دوباره با هم رابطه داشته باشیم، اما من قبول نکردم.

سرانجام ما تصمیم گرفتیم و "قول دادیم دیگر هرگز او را نبینیم"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала