Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال کین را نمی‌خواهد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین بازیکن تاتنهام Russia World Cup England Training
هری کین بازیکن تاتنهام  Russia World Cup England Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ادعای نشریه آ اس هری کین علی‌رغم میل خروج از تاتنهام به باشگاه رئال مادرید منتقل نخواهد شد.

به گزارش اسپتنیک، روزنامه آ.اس چاپ مادرید ادعا کرده است اخبار احتمال انتقال هری کین به رئال مادرید حقیقت ندارد و انتقال کین به مادرید ممکن نیست. دنیل لووی، مالک تاتنهام 200 میلیون یورو برای فروش ستاره تیمش می خواهد و رئال مادرید معتقد است پرداخت چنین ارقامی در این شرایط منطقی نیست. شیوع ویروس کرونا باعث بروز بحران اقتصادی بزرگی برای تیم های اروپایی شده و مدیران رئال نیز قصد پرداخت چنین رقمی در این شرایط را ندارند.

همچنین ارکان این باشگاه معتقدند گزینه های دیگری نیز در بازار وجود دارد و به عنوان مثال سبک و شحصیت ارلینگ هالند بیشتر از بازیکنی مانند هری کین مناسب حضور در برنابئو است. مهاجم نروژی و جوان دورتموند که در ماه های اخیر نمایش درخشانی داشته، به احتمال فراوان اولین هدف رئال مادرید در تابستان خواهد بود. مینو رایولا مدتی قبل فاش کرد یکی از موکلان او در تابستان راهی برنابئو می شود و یه نظر خرید ارلینگ هالند با رقمی در حدود 70 میلیون یورو امکان پذیر خواهد بود.

عملکرد نه چندان خوب بازیکنانی مانند کریم بنزما و لوکا یوویچ در فصل نقل و انتقالات تابستانی باعث شده رئال مادرید مهم ترین هدف خود را خرید یک مهاجم نوک بداند و در همین راستا نام های بزرگی برای انتقال به برنابئو مطرح شده که یکی از آنها هری کین است. شایعه ای که البته به نظر می رسد خیلی به واقعیت نزدیک نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала