Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان افسانه ای برای فوتبال جهان است

© REUTERS / Juan MedinaТренер "Реал Мадрид" Зинедин Зидан в матче с "Барселоной"
Тренер Реал Мадрид Зинедин Зидан в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فده والورده هافبک رئال مادرید در جریان گفتگوی زنده در صفحه اینستاگرام فدراسیون فوتبال اروگوئه به ستایش از زیدان سرمربی تیمش پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، فدریکو والورده هافبک اروگوئه رئال مادرید در جریان پخش مستقیم در صفحه اینستاگرام فدراسیون فوتبال اروگوئه در خصوص حضورش در رئال مادرید و کار با زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی صحبت کرد.

والورده که یکی از پدیده های این فصل فوتبال اروپا به حساب می آید در این گفتگوی زنده گفت: "زیدان مانند یک دوست با شما صحبت می کند.

او با اشاره به فینال جام جهانی 2006 آلمان و هنگامی که زیدان با فرانسه قهرمانی را به ایتالیا واگذاز کرد گفت: در هر حالت باید همه او را تایید کنند، زیرا او افسانه ای برای فوتبال جهان است. "

والورده همچنین در این گفتگو به تمجید از تونی کروس هم تیمش در رئال پرداخت و در خصوص او گفت: "آرامش او شگفت انگیز است"

وی همچنین در ادامه در مورد سایر بازیکنان و هافبک های لالیگا صحبت کرد و از مائورو آمارباری بازیکن ختافه، دانی پارخو بازیکن والنسیا و مارتین اودگارد، جوان نروژی که در حال حاضر به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی میکند پرداخت.

والورده در این گفتگو در خصوص کرونا ویروس هم صحبت کرد و گفت: "شما باید سعی كنید از بیرون رفتن خودداری كنید و مراقب خود باشید. این همان چیزی است كه دولت توصیه می كند و برای همه بهتر است، بنابراین ما می توانیم به این بحران پایان دهیم و دوباره از همه چیز لذت ببریم. "

View this post on Instagram

¡Gracias @fedeevalverde y seguidores de @AUFOficial! 👏👏 #AUFTV #SomosElFútbol

A post shared by AUF - Selección uruguaya en 🏡 (@aufoficial) on

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала