Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

7 سال از آخرین قهرمانی و هت‌تریک یونایتد در لیگ برتر گذشت + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سر الکس فرگوسن
سر الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچستریونایتد آخرین بار 7 سال پیش در چنین روزی توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلستان را به دست بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، سه گل روبین فان پرسی، منچستریونایتد را به سیزدهمین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به همراه آلکس فرگوسن رساند. پس از این اتفاق که در روز 3 ثور 1392 رخ داد، یونایتد هرگز نتوانست به قهرمانی در لیگ برتر دست یابد. هر چند این تیم با مورینیو یک بار نایب قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد ولی انتظار هواداران تیم برآورده نشده است.

دیوید مویس، لوئیس فان خال، ژوزه مورینیو و اوله گنار سولسشایر سرمربیان منچستریونایتد در این 7 سال بودند که نتوانستند یونایتد را به جامی که به آن عادت کرده بود برسانند.

در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ جزیره در آن فصل، منچستریونایتد با پیروزی سه بر صفر برابر آستون ویلا به قهرمانی رسید. سه گل روبین فان پرسی، مهاجم هلندی یونایتد باعث پیروزی در این دیدار خانگی و قهرمانی منچستر شد. هر سه گل فان پرسی در نیمه نخست و در دقایق 2، 13 و 33 وارد دروازه آستون ویلا شد.

منچستریونایتد بیش از یک میلیارد پوند از زمان رفتن فرگوسن خرج بازیکن کرده است و هیچ تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نشده و سقوط تیم همچنان ادامه دارد. آنها در این فصل نیز تنها می‌توانند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند و دیگر قهرمان نشدن در لیگ برتر برای این تیم عادی شده است.

سطح بالای بازی منچسترسیتی و لیورپول نشان می دهد یونایتد حتی در سالهای بعد هم کار سختی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

View this post on Instagram

A post shared by Squawka Football (@squawkafootball) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала