Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سویا برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نخواهد کرد؛ حتی راکیتیچ!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ
ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مونچی مدیر ورزشی باشگاه سویا میگوید هیچ مذاکره‌ای با بارسلونا برای جذب راکیتیچ انجام نداده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، مونچی، مدیر ورزشی باشگاه سویا شایعات بازگشت هافبک کروات بارسلونا به باشگاه سابق خود را تکذیب کرد و اعلام می کند که این باشگاه خواهان جذب هیچ بازیکنی نیست.

به گزارش اِل‌دس‌مارکه، به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات فوتبال به تعویق افتاده است و درآمد باشگاه‌ها کاهش چشمگیری پیدا کرده است. حال مونچی، مدیر ورزشی باشگاه سویا می‌گوید که به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، قصد جذب هیچ بازیکنی را نخواهد داشت. او در این رابطه می گوید:

"مشخص نیست که چه اتفاقی برای فوتبال خواهد افتاد، از این رو وقتی که ندانیم درآمد ما چه قدر خواهد بود، پولی هم خرج نمی کنیم. ما نه در زمینه خرید کردن و نه در زمینه تمدید قرارداد، هیچ پولی را خرج نخواهیم کرد. مذاکره‌ای با بارسلونا برای خرید راکیتیچ انجام نشده است. من در رسانه‌ها خوانده‌ام که ایوان آرزو دارد تا روزی به سویا بازگردد و از او به خاطر حرف‌ها و علاقه‌اش برای بازگشت به سویا تشکر می کنم اما در حال حاضر صحبت کردن درباره بازار نقل و انتقالاتی خطرناک است. شما نمی توانید بگویید که ما به بازیکنی علاقه داریم زیرا چنین چیزی غیر واقعی است."

"سویا برای جذب هیچ بازیکنی اقدام نخواهد کرد. ما هیچ کاری در این زمینه انجام ندادیم زیرا نمی دانیم که این ویروس همه‌گیر چه زمانی به اتمام می رسد. با توجه به مسیری که در آن قرار داریم، صحبت کردن راجع به نقل و انتقالات و هزینه‌هایی که باید در این زمینه پرداخت شود، درست نیست. اگر بخواهم ستایش زیادی از سوی هوادارانمان دریافت کنم، می گویم که برای جذب چندین بازیکن در تلاش هستیم اما این طور نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала