Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میخواهم مثل لمپارد اسطوره شوم، من و سانچو دوست داریم کنار هم بازی کنیم

© REUTERS / Matthew Childs / Action ImagesАтакующий полузащитник клуба английской Премьер-лиги «Челси» Каллум Хадсон-Одои
Атакующий полузащитник клуба английской Премьер-лиги «Челси» Каллум Хадсон-Одои - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هادسون اودوی ستاره‌ی نوظهور باشگاه چلسی به تمجید از سرمربی تیم‌اش و ابراز علاقه به هم‌بازی شدن با سانچو پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره جوان و تنها ۲۰ ساله دورتموند در این فصل عملکردی خارق العاده داشته و آمار عجیب و غریب ۱۷ گل و ۱۹ پاس گل را به ثبت رسانده است. چلسی یکی از تیم هایی است که برای جذب این ستاره انگلیسی علاقه نشان داده است.

حالا و در همین رابطه وینگر چلسی یعنی کالوم هادسون اودوی ابراز امیدواری کرده که سانچو راهی استمفوردبریج شود. او در این باره گفت: " من و سانچو تقریباً دیوانه هستیم. ما هر روز با یکدیگر صحبت می‌کنیم تا از کارهای یکدیگر مطلع شویم. هر دوی ما مطمئن هستیم که عملکرد خوبی را ارائه می‌دهیم. بدیهی است که یک فصل شگفت انگیز و فوق العاده را پشت سر می‌گذارد.

 مشخصا سانچو بازیکن خیلی خوبی است و من دوست دارم در کنار او بازی کنم. من و سانچو همیشه عاشق بازی کردن کنار هم بوده ایم. نمی دانم ولی مطمئناً دوست دارم که او به چلسی بیاید."

همچنین به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، هادسون اودوی معتقد است که لمپارد می تواند بازیکنان خود را به سطح ایده‌آلی برساند و آن‌ها را به بازیکنان با کیفیتی تبدیل کند. او در این رابطه می گوید:

 "من همیشه با خودم فکر می کردم که به دلیل به شیوه‌ای که لمپارد در زمین بازی می کند، به سرمربی خوبی تبدیل خواهد شد. می توانستید مشاهده کنید که لمپارد در دوران بازی، از بازیکنانی که کنار او بازی می کردند، خواسته های زیادی داشت. این حس فوق العاده‌ای است که می دانیم بازیکن سابق و اسطوره سابق به باشگاه خود بازگشته است و این فرصت را دارد تا برای باشگاه کار کند و ما تحت نظر او کار کنیم. ما هر روز خواهان یادگیری هستیم و پیشرفت می کنیم. مشخصا او همه چیز را برای تبدیل ما به یک بازیکن با کیفیت می داند بنابراین شما می خواهید تا از او یاد بگیرید و شاید روزی به اسطوره باشگاه چلسی تبدیل شوید!"

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала