Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند: از کودکی طرفدار کریس رونالدو و زلاتان بودم

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارلینگ هالند پدیده بی چون و چرای این فصل فوتبالی در گفتگو با سایت باشگاه دورتمند اعلام کرده است که از کودکی طرفدار رونالدو و زلاتان ایبراهیموویچ بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، ارلیگ هالند پدیده 19 ساله اهل کشور ناروی که پس از کش و قوس های فراوان در تعطیلات زمستانی از سالزبورگ اتریش به دورتمند پیوست، تا کنون عملکرد فوق العاده در ترکیب زنبورها داشته است.

این بازیکن تا کنون در ترکیب دو تیمی که در آن بازی کرده موفق به زدن 28 گل شده که هشت گل آن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بوده است.

هر چند او با دورتمند از لیگ قهرمانان حذف شد، اما در بازی رفت با درخشش او بود که نماینده آلمان موفق به شکست پی اس جی شد.

هالند به تازگی در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه دورتموند از احساس حضورش در این تیم صحبت کرده است.

وی در خصوص جو ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک و دیوار معروف زرد در این استادیوم گفت: "صادقانه بگویم، دیدن دیوار زرد یكی از بزرگترین لحظات در تمام زندگی من بوده است." باورنکردنی و وصف ناپذیر است. دیدن دیوار [زرد] و این همه طرفدار خیلی شگفت انگیز است. این یکی از بزرگترین احساساتی است که می توانید داشته باشید. "

هالند 19 ساله در قسمتی دیگر از صحبت هایش به ستایش از رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یووه و زلاتان، ستاره کهنه کار سوئدی پرداخت و گفت: من در کودکی الگوهای زیادی داشتم، اما اگر بخواهم دو بازیکن را انتخاب کنم آنان کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ خواهند بود.

هالند در حالی این صحبت ها را کرده است که از وی به عنوان یکی از اهداف مهم رئال مادرید در بازار تابستانی نقل و انتقالات نام برده میشود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала