Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نمیخواهم رئال را ترک کنم؛ گفتگوی جذاب مارسلو با کاناوارو + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو
مارسلو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو مدافع برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید به شایعات خروجش از این تیم پایان داد و به طور رسمی اعلام کرد قصد ترک کهکشانی ها را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، مارسلو که با آمدن فرلاند مندی جایگاهش را در رئال از دست داده و همانند گذشته در ترکیب ثابت تیم زیدان قرار نمیگیرد، اعلام کرده است قصد ترک این تیم را ندارد و به عقیده او باشگاه هم قصد فروش او را ندارد.

این در حالیست که در طی ماه های گذشته بارها خبر فروش مارسلو توسط رئال در خبرگزاری ها منتشر شده است.

مارسلوی برزیلی که در گفتگوی زنده اینستاگرام با فابیو کاناوارو مدافع سابق رئال مادرید شرکت کرده بود، گفت: "من نمی خواهم رئال را ترک کنم و فکر نمی کنم رئال مادرید مرا بفروشد."

"من از زمان ورودم به مادرید خیلی خوب کار کرده ام. اینجا مدت زمان طولانی را سپری کردم و این باور نکردنی است.

وی در خصوص شایعات حضورش در یوونتوس گفت: "من فکر می کنم این خیلی خوب است که تیم های دیگر به من علاقه مند هستند، اما من درباره یوونتوس و پیشنهاد آنان چیزی نمی دانم. مردم حرف های زیادی میزنند و نباید آن را باور کرد.

ستاره برزیلی رئال مادرید در این گفتگوی زنده در خصوص دو هم وطن جوان برزیلی اش، رودریگو و وینیسیوس و همچنین ادن هازارد هم صحبت کرد.

مارسلو ادامه داد: "من فکر می کنم عملکرد هازارد خوب بوده است. او بد شانسی آورد و دوبار مصدوم شد. به نظرم او با قدرت بر میگردد.

"او یک بازیکن سطح بالاست، سرعتی که او دارد را هیچ کسی ندارد.

وی در خصوص وینیسیوس هم گفت: "وینیسیوس در دریبل زدن شگفت انگیز کار میکند، او مثل فوتسال بازی میکند و توپ همیشه به پاهای او چسپیده است."

او مرا به یاد رابینیو می اندازد، اما با سرعت بیشتر.

مارسلو در خصوص رودریگو نیز گفت: "رودریگو آرام است، همیشه بسیار آرام است. به نظر می رسد 10 سال بازی کرده است. او باهوش است. من به [وینیسیوس و رودریگو] می گویم که آرام باشند و زمان بزرگ شدن آنها فرا می رسد.

مارسلو در این بحث به مقایسه رونالدو و مسی هم پرداخت.

مارسلو گفت: "شما نمی توانید بگویید چه کسی بهتر است." "من 10 سال با کریستیانو بازی کردم و انگیزه ای که او به شما می دهد بی نظیر است.

در مورد مسی هم شما فکر می کنید مسی تحت کنترل است اما او ناگهانی گل به ثمر نمی رساند."

مارسلوی برزیلی ادامه داد: "در دوران قرنطین کرونا من فقط چهار بار در روز با چهار سگم بیرون می روم." مردم اینجا قوانین را رعایت می کنند؛ اما شرایط بسیار سخت است.

مصاحبه مارسلو با کاناوارو را در ادامه ببینید:

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала