Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار – سانچو؛ دو ستاره روی بورس بازار

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش ها نشان میدهد که سانچو و نیمار دو بازیکن موردعلاقه تیم ها در بازار نقل و انتقالات هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در میان بازیکنانی که شانس انتقال به تیم دیگر را دارند، نام نیمار و سانچو در میان بازیکنانی هست که بیشتری مشتری و علاقه مند را دارند.

یک نکته مشترک در میان این دو وجود دارد که بارسلونا تنها تیمی است که در میان سایر تیم های سرشناس اروپایی، دست به روی هر دو بازیکن گذاشته و میخواهد یکی از این دو را در تابستان جذب کند.

یکی از تفاوت های نیمار و سانچو اختلاف سن است.

نیمار 28 ساله است ولی سانچو به تازگی 20 ساله شده است. اما با این حال، ارزش آنها در سایت Transfermarkt بسیار شبیه و نزدیک است. سانچوی انگلیسی ها حدود 117 میلیون یورو ارزش دارد، در حالی که نیمار برزیلی کمی بیشتر از 128 میلیون.

وجه مشترک دیگر این است که هر دو بازیکن در سال 2017 به باشگاه های فعلی خود پیوستند. نیمار با 222 میلیون از بارسا به پی اس جی و سانچو 7.84 میلیون از سیتی به دورتمند.

تفاوت دیگر این دو این است که نیمار در سمت چپ راحت تر است اما سانچو معمولاً در سمت راست بازی می کند.

سانچو یک وینگر خالص است. او می تواند تعادل دفاعی تیم حریف را به هم بزند. او یکی از بازیکنانی است که می تواند بازی را باز کند. او در این فصل در 35 بازی 17 گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن تیمش است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала