Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی هم مشتری مرتنز شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دریس مرتنز بازیکن ناپولی Футбол. Лига Европы. Матч "Динамо" - "Наполи"
دریس مرتنز بازیکن ناپولی Футбол. Лига Европы. Матч Динамо - Наполи - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از ابراز علاقه باشگاه‌های اینتر و چلسی به جذب مهاجم بلجیمی، حالا باشگاه پایتخت فرانسه نیز به این بازیکن علاقه نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دریس مرتنز با ناپولی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. با آگاهی از این موضوع، تیم هایی همچون چلسی و دورتموند به جذب این بازیکن علاقه مند هستند. حالا از فرانسه خبر رسیده که یک تیم دیگر هم به تیم هایی که ذکر شد، اضافه شده است.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، مرتنز در چند سال اخير، به پاری سن ژرمن لینک شده است و ظاهرا این علاقه همچنان پابرجاست و پاریسی ها مایلند وی را به جمع مهاجمان پرتعداد خود اضافه کنند. 

با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا می تواند ضربه سنگینی به اقتصاد تیم های اروپایی وارد کند، بازیکنان بدون قرارداد رایگان علاقه مندان زیادی در بازار خواهند داشت و این یکی از دلایل علاقه پاری سن ژرمن ژرمن به جذب مرتنز است. علاوه بر این، آینده 2 تن از مهاجمان این تیم، یعنی ایکاردی و کاوانی نامشخص است و به همین دلیل، جذب گزینه جانشین برای پاریسی ها ضروری به نظر می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала