Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا برای پنجمین بار قهرمان لیگای زنان شد

© AP Photo / Bernat ArmangueИгроки "Барселоны" Роналдиньо и Джулиано Беллетти праздную победу "Барселоны" в Испанской лиге, 2005 год
Игроки Барселоны Роналдиньо и Джулиано Беллетти праздную победу Барселоны в Испанской лиге, 2005 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع اسپانیایی از تصمیم مقامات فوتبال این کشور برای پایان دادن به لیگ فوتبال زنان و معرفی بارسلونا به‌عنوان قهرمان رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه کادناسر اسپانیا مدعی شد که فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم خود را درباره هفته‌های باقیمانده به پایان فصل کنونی فوتبال بانوان گرفته است و آن نیمه‌تمام گذاشتن رقابت‌ها با معرفی بارسلونای صدرنشین به‌عنوان قهرمان است.

در پی شیوع کرونا در اسپانیا، تمام رقابت‌های فوتبال زنان این کشور مانند مسابقات مردان به حالت تعلیق درآمده است، اما در حالی که همه در تلاش هستند که فوتبال مردان از سر گرفته شود تا از وارد آمدن ضرر و زیان‌های مالی بیشتر به باشگاه‌های لالیگا جلوگیری شود، در بخش زنان گویا دیگر قرار نیست توپی روی زمین چمن حرکت کند. مطابق انتظار هم با توجه به صدرنشینی بلامنازع بارسلونا با 9 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید رده‌ دومی، تیم بانوان کاتالان‌ها به‌عنوان قهرمان معرفی خواهد شد. طبق ادعای کادناسر فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم خود را در این خصوص گرفته و به زودی اعلام رسمی خواهد کرد.

در همین حال کادناسر اعلام کرد که فدراسیون فوتبال اسپانیا تأیید کرده در صورت نیمه‌تمام ماندن مسابقات فوتبال در اسپانیا، لیگ‌های دسته سوم و چهارم این کشور سقوط‌کننده نخواهند داشت و به این ترتیب فصل آینده تعداد تیم‌های حاضر در این دسته‌ها افزایش خواهد یافت، چرا که تیم‌‌های برتر دسته‌‌های پایین‌تر جواز صعود خواهند داشت.

View this post on Instagram

A post shared by FC Barcelona Femeni (@fcbfemeni) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала