Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: لایپزیگ قرارداد بازیکن ملی‌پوش آلمانی خود را تمدید کرد + ویدیو

© AP Photo / Jens MeyerGleich nach der Eröffnung war das neualte Stadion mit einem Problem konfrontiert: Leipzig hatte keinen einzigen professionellen Fußballclub. Erst nach dem Verkauf der Arena an den Konzern Red Bull zog hier die gleichnamige Mannschaft ein. Seither heißt das Stadion Red Bull Arena.
Gleich nach der Eröffnung war das neualte Stadion mit einem Problem konfrontiert: Leipzig hatte keinen einzigen professionellen Fußballclub. Erst nach dem Verkauf der Arena an den Konzern Red Bull zog hier die gleichnamige Mannschaft ein. Seither heißt das Stadion Red Bull Arena. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکاس کولسترمن مدافع راست باشگاه آربی لایپزیگ با امضای قراردادی تا سال 2024 در ردبول آرنا ماندنی شد.

به گزارش اسپوتنیک، کولسترمن 23 ساله در آگوست 2014 از وی‌اف‌ال بوخوم به این باشگاه پیوست و در این تیم راه خود را به تیم ملی آلمان پیدا کرد، جایی که اولین بازی خود را در 20 مارس 2019 انجام داد.

این مدافع پیش از این صعود به یادماندنی آربی لایپزیگ به بوندس‌لیگای یک، تا رسیدن به فینال دی‌اف‌بی-پوکال در سال 2019/2020 و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را تجربه کرده است.

لوكاس كلسترمن که یک بازیكن همه کاره برای گاوهای سُرخ لایپزیگ به حساب می‌رود، تاکنون 159 بازی این تیم انجام داده است که در این تعداد بازی یازده گل به ثمر رسانده و ده پاس گل داده است.

 وی پس از تمدید قرارداد خود گفت: "من خوشحالم که با آربی لایپزیگ تمدید کردم و اینک در مورد آینده خود شفافیت دارم. من سالها در اینجا در لایپزیگ هستم و در اینجا، از لحاظ شخصیتی و به عنوان بازیکن خیلی پیشرفت کردم و به یک سفر موفقیت آمیز نگاه می کنم. تا کنون در باشگاه؛ پتانسیل های زیادی برای موفقیت بیشتر در آینده وجود دارد و می خواهم بخشی از آن باشم. من در اینجا و در این شهر احساس خوشبختی می کنم، همیشه پشتوانه من بوده‌اند و در اینجا ملی‌پوش شدم. ".

مارکوس کروشه مدیر ورزشی این باشگاه نیز گفت: "لوكاس یكی از بازیكنان ثابت ما است و در حال حاضر یك بازیکن باتجربه است كه در پیشرفتهای خود جهش های باورنکردنی را تجربه كرده است، هنوز تنها 23 سال دارد. ما بسیار خوشحالیم كه قرارداد او را تا سال 2024 تمدید كردیم. که گزینه های زیادی در اختیار ما قرار می دهد. لوکا برای ما بسیار مهم است و ما متقاعد شده ایم که او برای رشد ما و تیم مهم است و این راه را ادامه خواهد داد. "

View this post on Instagram

A post shared by RB Leipzig (@dierotenbullen) on

بررسی اجمالی به لوکاس کولسترمن:

تاریخ تولد: 3 جون در سال 1996 در جولزبرگ

سن: 23 ساله

ملیت: آلمانی

شماره پیراهن: 16

قد: 1،89 متر

پُست بازی: مدافع مرکزی / مدافع راست

آمار

76 بازی در بوندس لیگا | 8 گل | 2 پاس گل

14 حضور در لیگ قهرمانان | 1 پاس گل

9 بازی لیگ اروپا

43 2. حضور در بوندس لیگا | 2 گل | 5 پاس گل

12 نمایش دی‌اف‌بی پوکال | 1 گل | 2 پاس گل

5 بازی مقدماتی لیگ اروپا

8 بازی برای تیم ملی آلمان

22 بازی برای تیم زیر بیست‌ویک ساله‌های ملی آلمان

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала