Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا – رئال؛ در این تابستان نمیشود

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس ادعای روزنامه سپورت، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید به دلیل هزینه بالای انتقال پوگبا، امضای قرارداد با این هافبک فرانسوی را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بخاطر داشتن هموطن خود پل پوگبا، یک فصل دیگر هم باید صبر کند.

گفته میشود مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا سعی دارد این انتقال را در همین تابستان عملی کند، اما به نظر میرسد تلاش های وی در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دلیل هزینه بالای این انتقال جوابی نخواهد گرفت.

روزنامه "مارکا" دیروز گزارش داده، فلورنتینو پرز جذب پوگبا را به دلیل مشکلات اقتصادی باشگاه به طور قطعی رد کرده است.

پوگبای 27 ساله که قراردادش تابستان 2021 با یونایتد به پایان میرسد، امیدوار است تا یک سال قبل از این که بعنوان بازیکن آزاد تیمش را انتخاب کند، در همین تابستان راهی تیم دیگری شود، اما بحران اقتصادی تیم ها بخاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت ها کار این انتقال را سخت کرده است.

باشگاه یوونتوس هم که وضعیت پوگبا را زیر نظر دارد، به مشکل مشابه رئال مادرید دچار است و کار آسانی برای جذب ستاره فرانسوی ندارد.

با این حال رئال مادرید با توجه به کاهش درآمدهای تیمش و هزینه بالای این انتقال باعث می شود که به دنبال گزینه های دیگر باشد.

در واقع این پیامی است که زیدان از سوی مدیریت باشگاه دریافت کرده است. سرمربی رئال مادرید علی رغم اینکه از مشکلات اقتصادی باشگاه راغب است و مشکلات مالی را درک میکند، کماکان پوگبا را بهترین گزینه برای تقویت خط میانی تیمش میداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала