Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله یونایتد را به چلسی ترجیح می‌دهد

© AP Photo / Dave ThompsonEverton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England
Everton, in blue, and Lyon players clash during a Group E Europa League soccer match between Everton F.C. and Olympique Lyon at Goodison Park Stadium, Liverpool, England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موسی دمبله مهاجم فرانسوی باشگاه لیون، دوست دارد تا به منچستریونایتد بپیوندد و این باشگاه را به چلسی ترجیح می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، موسی دمبله، مهاجم فرانسوی لیون مدتی‌ست که مورد توجه باشگاه چلسی قرار دارد و فرانک لمپارد می‌خواهد این بازیکن را در تابستان به خدمت بگیرد.

رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی؛ گارسیا سرمربی لیون شد+عکس

این مهاجم اما دوست دارد راهی منچستریونایتد شود و این باشگاه را به آبی‌های لندن ترجیح می‌دهد.

براساس ادعای دیلی استار، بازیکن سابق باشگاه‌های فولام و سلتیک یکی از گزینه‌های سولسشر برای پر کردن جای خالی روملو لوکاکو محسوب می‌شود و این باشگاه با وجود ضررهای مالی ناشی از ویروس کرونا، با 60 میلیون یورو به دنبال جذب این بازیکن اند.

دمبله که در این فصل برای این تیم 22 گول به ثمر رسانده، پس از پایان زودهنگام لیگ فرانسه و عدم صعود این تیم به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، خواهان جدایی است و یونایتد را بهترین مقصد برای خودش می‌داند.

این در حالی‌ست که یونایتد به دنبال بازیکنان دیگر چون جک گریلیش، جیدون سانچو و جودی بلینگهام نیز است و در صورتی که یکی از این‌ها را به خدمت بگیرد، از خرید دمبله منصرف خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала