Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع اینتر در رادار بارسا

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر اشکرینیار
اشکرینیار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا مدت‌هاست که به میلان اشکرینیار مدافع باشگاه اینترناسیونال ایتالیا علاقه‌مند است.

به گزارش اسپوتنیک،  علاقه بارسلونا به میلان اشکرینیار مدت هاست که مطرح شده است، اما اینتر تاکنون هیچ وقت به این انتقال راضی نشده و این مدافع اسلواک را غیر قابل فروش دانسته. با این حال ممکن است علاقه نراتزوری به اومتیتی، همه چیز را تغییر دهد. 

به نقل از موندو دپورتیوو، سران بارسلونا مدت هاست که در حال مذاکره با ماروتا، مدیر ورزشی اینتر هستند. البته که موضوع اصلی این مذاکرات، لائوتارو مارتینز است. اما اخباری به گوش رسیده که بارسلونا علاوه بر مهاجم آرژانتینی، یکی دیگر از بازیکنان اینتر را مجددا زیر نظر گرفته است: میلان اسکرینیار. مدافع اسلواک به کار با کادر فنی بارسلونا علاقه دارد و به همین دلیل، نام او در مذاکرات دو باشگاه شنیده شده است. اما به چندین دلیل، مذاکرات پیچیده ای در انتظار کاتالانها خواهد بود. 

·         هنوز مدت زمان زیادی تا پایان قرارداد اشکرینیار با اینتر باقی مانده است. 

·         کونته به او علاقه زیادی دارد.

·         قیمت احتمالی 70 میلیون یورویی بازیکن

·         رئال مادرید هم در سودای جذب وی است. 

اما چیزی که می تواند بارسلونا را به این انتقال امیدوار کند، علاقه اینتر به جذب ساموئل اومتیتی است. اینتری ها از سطح بالای اومتیتی باخبر هستند و می دانند که مدافع فرانسوی اگر روی فرم باشد، توانایی انجام چه کارهایی را دارد. به همین دلیل است که آنها در مذاکرات خود با بارسلونا بر سر لائوتارو، شرایط وی را نیز جویا شده اند. به نظر می رسد که بارسلونا بخواهد با توجه به مصدومیت‌های سنگین پرتعداد اومتیتی، از او در راه جذب 2 ستاره اینتر، استفاده کند. 

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала