Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید ویژه سرمربی بایرن از کوتینیو

© REUTERS / Andreas GebertSoccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action
Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ، از فلیپه کوتینیو تمجید کرد و مدعی شد که او تهعد سپرده که عملکرد بهتری در این تیم ارائه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، فلیپه کوتینیو هافبک برازیلی بارسلونا که به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند، درخشش خوبی در این تیم نداشته است و احتمالا در تابستان به تیم اصلی خودش برگردد.

فلیپه کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان
رد پای مسی در عدم موفقیت کوتینیو در بارسا

این بازیکن اما امروز مورد تمجید سرمربی بایرن قرار گرفت که نشان دهنده تغییر در وضعیت او است.

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ که در کنفرانس خبری در مورد از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا صحبت می‌کرد، از فلیپه کوتینیو تمجید کرد و مدعی شد که این بازیکن در ادامه رقابت‌ها بهترین عملکردش را ارائه خواهد داد.

او در این مورد گفت:" کوتینیو بازیکن عالی است و در تمرینات تیم پس از قرنطینه نشان داد که سطح بالایی دارد. من واقعاً از کار کردن با او لذت می برم. امیدواریم که وی دوباره سطح بالای خود را نشان دهد".
با توجه به تمجیدهای هانسی فلیک و کاهش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه بارسلونا به 80 میلیون یورو، این احتمال وجود دارد که این بازیکن برازیلی در بایرن بماند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала