Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اماپه – رئال مادرید؛ تا 2021 شدنی نیست

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع خبری در فرانسه معتقد است بی ثباتی مالی ناشی از بحران کرونا باعث میشود که امباپه ستاره مد نظر رئال مادرید تا سال 2021 در پاریس بماند.

به گزارش اسپوتنیک، پایگاه خبری اکیپ فرانسه میگوید، شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا و مشکلات مالی فراوانی را برای تیم های بزرگ ایجاد کرده است، باعث میشود تا امباپه که هدف اصلی رئال مادرید، در این فصل نیز در این تیم بماند، زیرا رئال توانایی خرید وی را ندارد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
نیمار و امباپه در پاریس می‌مانند

مطابق گزارش اکیپ، تاثیرات مالی بیماری کرونا تیم رئال را تحت فشار قرار داده و این تیم در این تابستان نمیتواند برای جذب ستاره قهرمان فرانسه اقدام کند.

این در حالی است که قرارداد امباپه تا تابستان 2022 با پاریسی ها اعتبار دارد.

رئال مادرید قصد دارد امباپه را تا سال 2025 به خدمت بگیرد.

این در حالیست که رئال مادرید قبل از ویروس کرونا مذاکرات را برای جذب امباپه آغاز کرده بود و از آنجایی که دو باشگاه روابط نزدیک و خوبی با هم دارند احتمال این انتقال زیاد تلقی میشود.

از سویی نیز روابط امباپه با تیم فرانسوی به مرور زمان در حال خراب شدن است و این بازیکن بارها برای پیوستن به رئال مادرید چراغ سبز نشان داده است.

این ها همه در حالیست که باشگاه فرانسوی سعی بر تمدید قرارداد ستاره اش دارد تا او را از رفتن به تیمی دیگر منع کند، اما منابع خبری در اسپانیا گفته اند امباپه تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد و به فکر جدایی از این تیمش است.

یک موضوع دیگر که در ماندن و یا رفتن امباپه مطرح میشود، قهرمانی در اروپاست. او با رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان و حضور در میان سه بازیکن برتر دنیا به پاریس آمده است، اما هنوز نتوانسته با این تیم به قهرمانی اروپا برسد.

هر چند پاریسن جرمن رقابت های داخلی فوتبال فرانسه را به راحتی به سود خود تمام میکند، اما با وجود داشتن ستاره های بزرگی همچون نیمار و امباپه در لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن نداشته است.

اما به نظر میرسد در این فصل تیم توماس توخل شرایط بهتری دارد و در حال حاضر نیز در جمع هشت تیم برتر مسابقات قرار دارد.

به هر حال آنطور که به نظر میرسد امباپه در صورتی که امسال هم نتواند با تیمش قهرمان اروپا شود، ساز جدایی اش از این تیم را بیشتر خواهد زد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала