Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمان فروشی نیست

© REUTERS / Albert GeaАнтуан Гризманн празднует забитый гол
Антуан Гризманн празднует забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق ادعای یک نشریه کاتالان، احتمال فروش مهاجم فرانسوی بلوگرانا در این تابستان وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از موندو دپورتیوو، چهارشنبه در رسانه‌های انگلیسی از آنتوان گریزمان به عنوان یکی از اهداف احتمالی چلسی یاد شد در حالی‌که تیم انگلیسی با انگولو کانته مشکلات جدی دارد.

چند هفته پیش که احتمال خرید باشگاه نیوکاسل توسط خانواده سلطنتی سعودی وجود داشت از گریزمان هم به عنوان تقویت این تیم انگلیسی نام برده شد.

در فرانسه همیشه در رابطه با بازگشت نیمار به بارسلونا از گریزمان به عنوان بخشی از هزینه انتقال یاد می‌شود. اگر آبی اناری‌ها بتوانند با مهاجم پاری سن ژرمن قرارداد امضا کنند به جای پرداخت کامل پول، گریزمان را به تیم فرانسوی می‌فروشند. البته چنین چیزی هم صحت ندارد. تنها چیزی که مشخص است این است که گریزمان قابل مذاکره نیست. او در بارسلونا خواهد ماند و بهتر از هر زمان دیگر به تمرینات تیمش برگشته است. مهاجم فرانسوی تمام تمرکز خود را روی قهرمانی در لیگ قهرمانان با بارسا گذاشته است.

آمار گریزمان در نخستین سال حضورش در نوکمپ قابل توجه نبود چون از تیم متفاوتی همچون اتلتیکو مادرید به بارسا پیوسته بود. مهاجم فرانسوی در ۳۷ بازی ۱۴ گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. یازده بازی در لالیگا باقی مانده است و هنوز بارسا در لیگ قهرمانان حضور دارد. اگر شرایط برای برگزاری بازی‌های باقی مانده بهبود یابد، این بازیکن می‌تواند آمارش را بهتر کند. در هر صورت در رابطه با گریزمان بحثی وجود ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала