Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدایت رونالدو ساده‌ترین کار دنیاست

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی پیشین رئال مادرید، هدایت کهکشانی‌ها را نقطه‌ی اوج دوران حرفه‌ای خود می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، کارلو آنچلوتی که با تیم‌هایی چون آ.ث میلان و رئال مادرید موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده و سابقه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با چلسی را دارد به تمجید از کریستیانو رونالدو سرخیو راموس پرداخت.

این سرمربی ایتالیایی با اسکای اسپورتس مصاحبه‌ای را انجام داده، که قرار ذیل است.

 "فکر می کنم وقتی شغل سرمربی‌گری را انتخاب می کنید، هدایت رئال مادرید به هدف، نقطه اوج و رویای‌تان تبدیل می شود. دو سال در آنجا گذراندم و لحظات فراموش ناشدنی سپری کردم. فکر می کنم رئال مادرید از لحاظ وجهه عمومی، از بیرون بهترین باشگاه جهان به نظر می رسد. هرکجای جهان که می رفتیم، کلی هوادار برای دیدن ما می آمدند. حمایت از رئال مادرید، تیمی که برترین زیرساخت و بهترین زمین تمرینی را دارد، آن هم تیمی که در دوران من شگفت انگیز بود، حس خوبی دارد. وقتی به رئال مادرید رفتم، تیم مشکلاتی داشت. آن ها 12 سال می شد قهرمان نشده بودند و مثل یک وسواس و عقده شده بود. خوش شانس بودم که در اولین سال با رئال مادرید قهرمان شوم."

View this post on Instagram

A post shared by Sky Sports (@skysports) on

کارلتو در مورد شاگردان سابقش، راموس و رونالدو گفته است:

 "نیازی نیست تیمی حول کریستیانو رونالدو بسازید، بلکه مثل زیدان باید رونالدو را در موقعیتی که دوست دارد و راحت است، قرار دهید. به نظرم پیاده سازی تاکتیک های محدود کننده دفاعی برای بازیکنی چون رونالدو مناسب نیست چون برخی بازیکنان در فاز هجومی باید حضور داشته باشند و برخی بازیکنان باید در فاز دفاعی بازی کنند. با این حال باور دارم کل تیم باید با هم بازی کنند اما مهاجمانی چون رونالدو که هر بازی گل می زنند، نباید وظایف دفاعی داشته باشند. هدایت رونالدو ساده ترین کار دنیاست چون بسیار حرفه‌ای و جدی است. سرخیو راموس هم کیفیت فوق العاده ای دارد. به نظرم بهترین چیز در مورد راموس، بعد فنی و تاکتیکی اش نیست، بلکه شخصیت و خصوصیاتش است. سرخیو می تواند به هم تیمی هایش خیلی راحت انگیزه بدهد. سرخیو راموس در زمان هایی از بازی که تعیین کننده بودند، همیشه در اوج قرار داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала