Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: استفاده از پنج تعویض به نفع بارسا نیست، برای قهرمانی باید تلاش کنیم

© REUTERS / ALBERT GEAکیکه ستین سرمربی بارسلونا
کیکه ستین سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است قوانین به روز شده مسابقات مبنی بر استفاده از 5 تعویض در هر بازی تأثیر منفی بر روند بازی تیمش خواهد گذاشت.

به گزارش اسپوتینک، با شروع مجدد لالیگا، تیم ها می توانند از 5 تعویض در هر مسابقه استفاده کنند تا به بازیکنان فشار کمتری وارد شود.

با این حال ستین معتقد است این قانون به تیمش ضربه میزند. وی در یک گفتگوی ویدیویی با کلاس مربیگری لاس پال ماس در این رابطه گفت: من فکر میکنیم این قانون به نفع تیم ما نیست، زیرا ما چند بازی این فصل را در دقایق پایانی به سود خود تمام کردیم، پس با این حساب تیم ها میتوانند تقویت شوند و کار را برای برد ما سخت کنند. موضوع آسیب دیدگی بازیکنان برای بسیاری از مربیان از جمله من، نگران کننده است.

قرار است در مدت زمان كوتاهی بازی های زیادی انجام می شود. "گرما تاثیر زیادی در عملکرد بازیکنان خواهد داشت و قطعا روی مصدومیت آنان نیز تأثیر خواهد گذاشت."

"این احتمال وجود دارد كه مانند آلمان، در لالیگا هم مصدومیت های زیادی رخ دهد، زیرا ما تقریباً دو ماه به جای بازی و تمرین در خانه استراحت کردیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص ادامه فصل و بازی های باقی مانده تیمش نیز گفت: بدون شک بارسلونا شانس دارد تا فصل را با قهرمانی لالیگا تمام کند." ما در 11 بازی باقی مانده فصل قصد داریم برای به دست آوردن اهداف خود مبارزه کنیم و این به معنای استرس است. نمی دانم چگونه این امر بر ما تأثیر خواهد گذاشت. ولی چیزی که مهم است نشان میدهد که همه تیم ها از صفر شروع می کنند.

"11 بازی برگزار خواهد شد و ما باید آنها را برنده شویم تا بتوانیم قهرمان شویم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала