Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدیده رن برای رئالی شدن مصمم است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید فاش کرده است که ادواردو کاماوینگا پدیده نوظهور تیم فوتبال رن برای پیوستن به جمع شاگردان زیدان مصمم است.

به گزارش اسپوتتیک، این بازیکن 17 ساله به شدت مورد توجه تیم استعدادیاب رئال و سرمربی این تیم است و با توجه به سن کمی که دارد میتواند گزینه خوبی برای هر تیمی باشد.

البته در کنار رئال مادرید، دو تیم پی اس جی و یوونتوس هم وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

اما روزنامه آ اس میگوید این بازیکن در میان پیشنهاداتی که دارد فقط به رئال مادرید فکر میکند و بازی زیر نظر زیدان یکی از اولویت های مهم او به حساب می آید.

این در حالی است که بودجه باشگاه رئال مادرید به دلیل بحران کرونا ویروس به شدت کاهش یافته و رئالی ها همانند همیشه نمیتوانند در بازار نقل و انتقالات ول خرجی کردند. برخی گزارش ها هم میرساند که غول فوتبال فرانسه یعنی پی اس جی حاضر است مبلغ مورد نظر رن را یکجا پرداخت کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

از سویی رئال مادرید هم امیدوار است با فروش بازیکنانی همچون آلوارو اودریوزولا، رگلیلون و خامس، هزینه های خرید بازیکنان مورد نظرش را به دست بیاورد.

این خبر در حالی از سوی آ اس منتشر میشود که چندی پیش مدیر ورزشی رن اعلام کرد، در صورت صعود رن به رقابت های لیگ قهرمانان، این تیم قصد حفظ کاماواینگا را دارد.

کاماوینگا با وجودی که یک هافبک دفاعی است در 36 بازی برای رن به میدان رفته است که موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل نیز برای تیمش شده است.

View this post on Instagram

📰 Camavinga elige al Madrid 📆 Nuestra portada de mañana, 31 de mayo

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала