Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر پیش‌تاز در راه‌ جذب رائول خیمنز؛ رئال و یوونتوس در کمین

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رائول خیمنز مهاجم مکسیکویی ولورهمپتون
رائول خیمنز مهاجم مکسیکویی ولورهمپتون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از اعلام ولورهمپتون مبنی بر کاهش مبلغ درخواستی برای مهاجم مکسیکویی خود، باشگاه منچستریونایتد مایل به جذب ستاره 29 ساله شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در پنجره نقل و انتقالات جنوری هنگامی که سرمربی یونایتد اوله گونار سولسشایر به دنبال مهاجم بود، یونایتد با رائول خیمنز پیوند داده شد.

آنها در عوض ادیون ایگالو را به صورت قرضی از تیم چینی شانگهای شنهوا به‌خدمت گرفتند و مهاجم نایجیریایی قرار است پس از بازی در 11 مسابقه شیاطین سرخ و بدون شکست در تمام رقابت ها، حداقل تا پایان جنوری آینده بماند.

اما سولسشایر هنوز هم می تواند تابستان امسال به قدرت‌اش بیافزاید  و اعتقاد بر این است که خیمنز پس از زدن 22 گل و دادن 11 پاس گل در همه رقابت ها برای گرگ‌ها در این فصل روی رادار این تیم می‌ماند.

با توجه به کاهش چشم‌گیر قیمت بازیکنان فوتبال که در اثر ویروس کرونا بوجود آمده است، گرگ‌ها می توانند در تابستان 18 میلیون پوند از خیمنز به جیب بزنند.

طبق گفته‌های نشریه ایتالیایی توتو یووه ، غول های سری آ یوونتوس علاقه خود را به ملی‌پوش 29 ساله مکسیکو حفظ کرده اند و می توانند گونزالو ایگواین را به صورت جزئی از معامله قرار دهند.

View this post on Instagram

A post shared by raulalonsojimenez9 (@raulalonsojimenez9) on

گرگ‌ها با وجود اینکه تابستان گذشته با قیمت رکورد شکن باشگاه 32 میلیون پوند این بازیکن را از بنفیکا جذب کردند، مطمئنا برای کاهش ضرر خود به منچستریونایتد بیشتر توجه خواهند کرد، هر چند که رئال مادرید و یوونتوس نیز از مشتریان مهاجم 29 ساله می‌باشند.

اخیراً خیمنز اعتراف کرد که "برای هر چیزی آماده است و حرکت به لوس بلانکوس یا بارسلونا مورد علاقه وی است.

اما پدرش اصرار داشت که هیچ برنامه مشخصی برای تغییر تیم او در تابستان وجود ندارد.

پدر خیمنز به رسانه مکسیکویی مدیو تیمپو گفت: "رائول همیشه چنین گفته است، که [علاقه تیم‌های بزرگ] چیزی بسیار جالب است.

وی گفت: "او از تیم فعلی خود بسیار خوشحال است، امیدوارم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد و فعلا هم که رائول در لیگ اروپا بازی می‌کند.

"همیشه برای او، همه اینها بسیار خوشحال کننده است. شنیدن این نظرات بسیار جالب است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала