Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو اولین فوتبالیست میلیاردر جهان

© AFP 2023 / Oscar Del PozoФорвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год
Форвард мадридского «Реала» Криштиану Роналду празднует победу в матче второго этапа Лиги чемпионов УЕФА по футболу между «Реал Мадрид» и «Ювентус» в Мадриде, 2018 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوربس، کریستیانو رونالدو را به عنوان تنها فوتبالیستی معرفی کرده است که در دوران حرفه‌ای خود موفق به درآمد یک میلیارد دالر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس، در خارج از زمین، همتای خود لیونل مسی را مغلوب کرده تا اولین ورزشکار تاریخ فوتبال شود که یک میلیارد دالر درآمد کسب کند. رونالدو قبل از مالیات و عوارض سال گذشته 105 میلیون دلار بدست آورد که به او در گرفتن جایگاه چهارم افراد مشهور Forbes 100 کمک کرد.

مهاجم پرتگالی سومین ورزشکاری است که از یک میلیارد مارک عبور کرده و اولین بار آن را در یک ورزش تیمی انجام می دهد. قبل از او، تایگر وودز ، افسانه گلف و بوکسور فلوید  می‌وِدِر به این امتیاز دست پیدا کردند. وودز با اسپانسرخود نایک به این جایگاه رسید در حالی که میوودر درآمد خود را از فروش هر بازدید برای مسابقات بوکس کسب کرد.

طبق پیش بینی ها، این ستاره 35 ساله باید تا پایان کار خود 765 میلیون دالر حقوق دریافت کند که 115 میلیون دالر بیشتر از چیزی است که تاکنون کسب کرده است.

از طرف دیگر، مسی از اولین حضور خود در سال 2005 برای بارسلونا در مجموع 605 میلیون دالر حقوق دریافت کرده است.

همچنین رونالدو با 222.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، 85.3 میلیون دنبال کننده در توییتر و 112 میلیون نفر در فیس بوک، محبوب‌ترین ورزش‌کار در رسانه های اجتماعی است.

رونالدو در بازگشت مجدد سری آ ایتالیا پس از تعطیلی بخاطر شیوع کرونا ویروس در سراسر جهان به تمرینات بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала