Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو، پیانیچ ؛ انتقالی که روز به روز سخت تر میشود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پیانیچ
پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر میرسد بارسلونا برای جذب دو بازیکن دلخواهش در تابستان پیش رو کار آسانی ندارد، زیرا این دو انتقال طوری که از شواهد پیداست، روز به روز در حال سخت شدن است.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ دو ستاره اینتر و یوونتوس به اهداف مهم تابستانی بارسلونا تبدیل شده اند، اما بارسا هنوز هیچ برنامه مشخصی و مدونی را برای جذب قاطعانه این دو دارد.

به گزارش مارکا، بارسلونا هیچ پلان دومی ندارد و مشکل اینجاست که این تیم هنوز نتوانسته بازیکنان جایگزین این دو را به تیم های اینتر و یوونتوس پیشنهاد دهد.

بارسلونا برای جذب پیانیچ روی آرتور ملوی برزیلی و عثمان دمبله فرانسوی حساب باز کرده است، اما ظاهرا هر دو بازیکن اعلام کردند قصد ترک تیم شان را ندارند و نمیخواهند به یوونتوس بروند. به تازگی مدیر برنامه های عثمان دمبله اعلام کرده است که این بازیکن قصد ترک بارسا را ندارد.

این در حالیست که پی اس جی نیز برای جذب پیانیچ دندان تیز کرده است و احتمال دارد پیانیچ را جذب کند.

در خصوص خرید لائوتارو مارتینز نیز بارسلونا نمی تواند مبلغ 111 میلیون یورو را بپردازد و به دنبال وارد کردن یک بازیکن به این معامله است که هنوز قادر به انجام این کار نشده است.

با توجه به وضعیت بد اقتصادی باشگاه ها و هزینه هنگفت جذب این دو بازیکن، تنها راه بارسلونا پرداخت مقداری پول و در ادامه نیز معاوضه بازیکن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала