Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه جدید بارسا برای خرید لاوتارو

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا قصد دارد با شیوه‌ای جالب پول خرید ستاره آرجنتینی اینتر را آماده کند.

به گزارش اسپوتنیک، در چند ماه گذشته تمام سعی بارسلونا بر راضی کردن اینترمیلان برای فروش لائوتارو مارتینز بود؛ ستاره ای که به گزینه اول خط تهاجمی بارسا بدل شده است.

اما در چند هفته گذشته مذاکرات بارسلونا و اینترمیلان متوقف شده است. مشکلات مالی این تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا به 150 میلیون یورو رسیده و به همین دلیل رئیس باشگاه از بازیکنان درخواست کرده تا از حقوق خود منصرف شوند تا این ضرر جبران شود.

به نقل از مارکا، یکی از برنامه های بارسلونا این است که با قطع کردن حقوق بازیکنان کنونی، شرایط خرید لائوتارو مارتینز مهیا شود. یک برنامه ای خطرناک نت لت این کار هزینه 100 میلیونی مارتینز بدست آید.

View this post on Instagram

Entrenamiento con mis nuevos ! #phantomvenom @nikefootball 🔥🙅‍♂️

A post shared by Lautaro Martinez 🇦🇷 (@lautaromartinez) on

از طرفی بارسلونا از علاقه باشگاه هایی چون منچستریونایتد و رئال مادرید به این بازیکن ترسیده است. منچستر که از خرید تیمو ورنر دستش کوتاه مانده، اکنون سعی دارد این مهاجم را خریداری کند. مدیر برنامه های مارتینز چند هفته گذشته در منچستر دیده شده و همین مسئله نگرانی های بارسلونا را افزایش داده است.

برنامه بارسلونا برای خرید مارتینز در چند ماه گذشته پرداخت پول و ارائه 2 بازیکن بود. بارسلونا می خواهد با پرداخت 70 میلیون یورو و معاوضه یک یا دو بازیکن ستاره آرژانتینی اینتر را به خدمت گیرد.

بسیاری از بازیکنان تیم کنونی بارسلونا به اینترمیلان پیشنهاد شده اند ولی هیچ کدام مورد پسند ایتالیایی ها قرار نگرفته اند. تنها بازیکن مدنظر اینتری ها به نظر جونیور فیرپو مدافع کناری بارساست. مدافع چپ آبی اناری ها به یکی از بخش های این معامله بدل شده و باید دید اینترمیلان آیا به این توافق راضی می شود یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала