Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرنولد سبک برزیلی دارد و می‌تواند بهترین بازیکن جهان شود

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر کافو مدافع برازیلی
کافو مدافع برازیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارلوس کافو مدافع کناری افسانه‌ای پیشین تیم ملی فوتبال برزیل، آرنولد از لیورپول را مستحق تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال در جهان می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، کارلوس کافو مدافع راست پیشین تیم‌های فوتبال آ.اس رُم و آ.ث میلان ایتالیا و همچنین تیم ملی فوتبال برزیل که خیلی‌ از کارشناسان او را به عنوان بهترین مدافع راست تاریخ می‌شناسند، تاکید دارد که ترنت الکساندر آرنولد می تواند روزی به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود.

به نقل از وب‌سایت فیفا، الکساندر آرنولد 21 ساله از سال 2018 یکی از مهره های کلیدی تیم یورگن کلوپ شده است و فصل گذشته رکورد بیشترین پاس گل ارسالی توسط یک مدافع در لیگ برتر را شکست. کافو که قبلا از شانس الکساندر آرنولد برای کسب توپ طلا در آینده گفته بود، این بار از مقایسه خودش و این بازیکن استقبال کرده است.

 "او استعدادی شور انگیز و کم‌یاب است. اگر به همین روند ادامه بدهد، از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا یاد خواهد شد. او پتانسیل کسب جایزه بهترین بازیکن سال از نگاه فیفا را دارد. از نظر تکنیکی فوق العاده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. یک نوع سبک بازی برازیلی در او می بینم. عاشق تماشای بازی های او هستم. بازی کردن در چنین تیم بزرگی به رشد او کمک خواهد کرد."

خود الکساندر آرنولد در ماه فبروری گفت که به دنبال جوایز فردی نیست و به نوعی خودش را از انتظارات کافو کنار کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала