Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو و پیانیچ فقط می‌‌خواهند بارسایی شوند + عکس

© AP Photo / Victor CaivanoO jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre.
O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا از تمایل ستارگان باشگاه‌های ایتالیایی اینتر و یوونتوس برای پیوستن به بلوگرانا خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، در حال حاضر بارسلونا پرونده سه بازیکن مهم را دنبال می کند: لائوتارو مارتینز، میرالم پیانیچ و نیمار! در مورد نیمار همه چیز به پایان فصل  و وضعیت فروش‌ها بستگی خواهد داشت اما دو ستاره دیگر، واقع گرایانه تر هستند.

پیانیچ فقط در صورتی حاضر است یوونتوس را ترک کند که مقصد بارسلونا باشد. پاری سن ژرمن و چلسی هم برای جذب پیانیچ وارد عمل شده بودند اما پیانیچ 30 ساله می داند که ممکن است آخرین شانس حضور در بارسلونا را از دست بدهد و می خواهد در همین سن به رویایش برسد. در مورد لائوتارو مارتینز، باشگاه های منچسترسیتی و رئال مادرید هم از اینتر پُرس‌وجو کرده بودند اما پاسخ قطعی بود. نه اینتر میل چندانی به فروش ستاره خود دارد و نه لائوتارو می خواهد در تیمی به جز آبی و اناری ها بازی کند.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

پیش از این گاتزتا دلو اسپورت از توافق شخصی لائوتارو مارتینز با بارسلونا پرده برداشته بود اما چیزی که مشخص است، اینتر فقط در صورت پرداخت بند فسخ قرارداد مارتینز، راضی به این انتقال خواهد بود.

7 جولای مهلت نهایی بارسلونا و دیگر تیم‌های خواهان لاوتارو است تا مبلغ 111 میلیون یورو بند فسخ قرارداد و جداسازی ستاره آرژانتینی از اینتر را برای شکار این بازیکن پرداخت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала