Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پیش‌نهاد بازی‌کردن در متروپولیتانو توسط رئال

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه واندا متروپولیتانو
ورزشگاه واندا متروپولیتانو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران رئال مادرید ضمن تشکر از انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، عنوان کردند که امکان بازی در ورزشگاه وندا متروپولیتانو وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید 6 بازی خانگی باقی مانده اش در رقابت های لالیگا 2019/20 را در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد کرد، که در کمپ تمرینی باشگاه یعنی والدبباس واقع شده است.

ورزشگاه واندا متروپولیتانو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امکان برگزاری بازی‌های رئال در متروپولیتانو

به نثل از روزنامه مارکـا، هیچ چیز این تصمیم مدیران باشگاه رئال مادرید را تغییر نخواهد داد، و یکشنبه این هفته تیم زیدان در ورزشگاه دی استفانو میزبان تیم ایبار خواهد بود. امروز انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید طی مصاحبه ای عنوان کرد که اگر رئال مادرید بخواهد می تواند از ورزشگاه وندا متروپولیتانو استفاده کند.

روابط میان مدیران دو باشگاه شهر مادرید صمیمانه است، و در واقع اخیراً کمپینی هم متشکل از بازیکنان دو تیم برای مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شده بود، اما هیچ کدام از مدیران باشگاه رئال مادرید احتمال بازی در ورزشگاه خانگی رقیب همشهری را بررسی نمی کنند.

لازم به ذکر است که اتلتیکو مادرید به علت تعمیراتی که در ورزشگاه ویسنته کالدرون انجام می شد، نخستین بازی های خانگی فصل 1996/97 را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала