Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: برای سوارز خوشحالم، حضور هواداران به تیم انگیزه میدهد

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر مایورکا در شروع مجدد رقابت های لالیگا از عملکرد تیمش رضایت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در زمین مایورکا به برتری 4 بر 0 دست پیدا کرد و اختلافش را با رئال مادرید به عدد 5 رساند.

کیکه ستین سرمربی آبی اناری ها پس از پیروزی تیمش در نشست خبری به خبرنگاران گفت: پس از 4 ماه دوری و مصدومیت برای لوئیز سوارز خوشحالم که توانست به مسابقات برگردد. او در زمان 35 دقیقه ای که در بازی بود، خیلی خوب کار کرد و سطح تیم را بالا برد.

سرمربی بارسلونا در خصوص خالی بودن استادیوم نیز گفت: بدون شک حضور هواداران روی عملکرد تیم‌ها تأثیرگذار است، گاهی اوقات به نفع شما و گاهی اوقات به ضررتان اما من نمی‌دانم که نبود آنها روی عملکرد ما در بازی‌های خارج از خانه چقدر تأثیرگذار است. به هر حال من ترجیح می‌دهم که در بازی‌های خانگی‌مان هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم. قطعاً وقتی هواداران‌مان در ورزشگاه باشند، در آن لحظاتی که تیم دچار تردید می‌شود به آن انگیزه می‌دهند.

 با این حال ما در این بازی بسیاری از چیزهایی که همیشه انجام می‌دهیم را شاهد بودیم و بسیاری از کارهایی که خودمان را براش آماده کرده بودیم انجام دادیم. گاهی اوقات به حریف موقعیت می‌دادیم اما در کل من از عملکردی که از تیمم دیدم راضی‌ام.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала