Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه - ناپولی؛ کاپ کوپا به شمال میرود یا جنوب؟

© REUTERS / MARCO BERTORELLOДолорес Авейру и Криштиану Роналду
Долорес Авейру и Криштиану Роналду - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فینال رقابت‌های کوپا ایتالیا امشب در ورزشگاه المپیکو شهر رُم بین تیم های فوتبال ناپولی و یوونتوس برگزار خواهد شد .

به گزارش اسپوتنیک، از ساعت ۱۱:۳۰ امشب یوونتوس در چارچوب فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایتالیا در ورزشگاه المپیکو رُم و با قضاوت دووِری به تقابل همدیگر خواهند رفت.

تیم فوتبال ناپولی در ۵ مسابقه اخیر خود با سه پیروزی و دو تساوی عملکرد خوبی داشته، مساوی‌های این تیم در برابر تیم های فوتبال اینتر در دور برگشت رقابت‌های کوپا ایتالیا در مرحله نهایی و مساوی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت در مقابل بارسالونا در ورزشگاه سن پائولو بوده است، همچنین این تیم تورینو، برشا و کالیاری را شکست داده است.

یوونتوس هم در ۵ مسابقه اخیر خود با سه پیروزی یک تساوی و یک باخت عملکرد نسبتاً خوبی داشته، تنها شکست این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان در برابر المپیک لیون با نتیجه یک بر صفر رقم خورده است و مساوی آنها دیدار گذشته این تیم در برابر میلان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقم خورده است این تیم، تیم‌های اینتر، اسپال و برشا را شکست داده است .

تیم فوتبال ناپولی با انجام ۲۶ بازی و کسب ۳۹ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۵ در رده ششم جدول رقابتهای فوتبال باشگاهی ایتالیا قرار دارد، در مقابل یوونتوس با انجام ۲۶ بازی ۶۳ امتیاز کسب کرده و صدرنشین رقابتهای سری آ ایتالیا است.

تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی تاکنون ۴۸ بار در رقابت‌های مختلف با هم بازی کردند که سهم ناپولی ۱۳ برد و از یوونتوس ۲۵ پیروزی بوده و در مقابل یازده مسابقه این دو تیم با نتیجه مساوی خاتمه پیدا کرده است، در دیدارهای دو تیم ۷۹ گل بازیکنان یوونتوس و  ۵۶ گل سهم بازیکنان ناپولی بوده است.

 در دیدارهای بعدی دو تیم بوده است تیم فوتبال ناپولی در بازی بعدی خود در مقابل هلاس ورونا قرار خواهد گرفت و تیم فوتبال یوونتوس در خانه بولونیا به مصاف این تیم خواهد رفت، ناپولی در صورت کسب پیروزی در مسابقه امشب به ششمین عنوان قهرمانی خود در رقابتهای کوپا ایتالیا خواهد رسید، با یوونتوس در صورت پیروزی به چهاردهمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دست پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала