Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید هدف چلسی و اینتر با ناپولی + عکس

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر مرتنس
مرتنس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد دریس مرتنس مهاجم بلجیمی ناپولی با این باشگاه تا سال 2022 تمدید شد.

به گزارش اسپوتنیک، مرتنس که به تازگی موفق شده است با رسیدن به رکورد 122 گل زده در ناپولی برترین گلزن این تیم ایتالیایی لقب بگیرد، قرارداد خود را با این باشگاه ایتالیایی تا سال 2022 تمدید کرد.

وی در دیدار مقابل اینترمیلان موفق شد رکورد مارادونا و مارک همشیک که پیش از این برترین گلزنان ناپلی‌ها بودند را بشکند.

مرتنس چند ساعت قبل از شروع دیدار ناپولی و یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا اقدام به تمدید قرارداد با ناپولی کرد که روحیه این بازیکن و تیم فوتبال ناپولی در کل به صورت چشم‌گیری با این کار بالا خواهد رفت.

View this post on Instagram

A post shared by SSC Napoli (@officialsscnapoli) on

 اورلیو دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی در تویتی این تمدید قرارداد را تبریک گفته است و نوشته که: " از همکاری طولانی مدت با دریس خوشحال است."

قرارداد مرتتس که با ناپولی تمدید شده است که قابلیت افزایش یک سال دیگر و ماندن یک سال دیگر برای این بازیکن در سائوپائولو وجود دارد، همچنین این بازیکن پیشنهاد تیم‌های فوتبال چلسی و اینتر را برای پیوستن به این تیم ا را رد کرده است.

مهاجم ۳۳ ساله به پایان دوران فوتبال خود نزدیک می‌شود یک طرفدار واقعی پارتنوپی میباشد و با گلزنی در دیدار در مقابل اینتر جای تیم فوتبال ناپولی در فینال کوپا ایتالیا را تضمین کرد و این بازیکن را به بهترین گلزن تاریخ رقابت تاریخ ناپولی تبدیل کرد.

وی از زمان پیوستن از پی اس وی آیندهوون هالند به این تیم در سال ۲۰۱۳ تاکنون ۱۲۲ گل و ۷۳ پاس گل در ۳۱۰ بازی برای ناپولی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала