Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌بازی رئال – والنسیا؛ بِبَر تا مدعی باشی

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های فوتبال رئال مادرید و والنسیا از هفته بیست و نهم امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا امشب در ورزشگاه ورزشگاه آلفردو دی استفانو و از ساعت 12:30 دقیقه به وقت افغانستان در شرایطی به مصاف تیم فوتبال والنسیا می‌رود که برای ماندن در کورس قهرمانی رقابت‌های لالیگا نیاز به پیروزی در این دیدار بسیار دشوار دارد.

تیم فوتبال رئال مادرید را ایسکو، ناچو فرناندز، لوکا یوویچ و ماریانو دیاز به علت مصدومیت همراهی نخواهند کرد، در سمت مقابل گابریل پائولیستا کریستیانو پیچینی و ازکوئل گارای مصدومان تیم فوتبال والنسیا هستند.

 قضاوت این دیدار برعهده های خوزه سانچزاست و این دو تیم تا کنون 58 بار با هم بازی کردند که سهم تیم فوتبال رئال مادرید 31 والنسیا 13 برد و در 14 بازی این دو تیم نیز به نتیجه مساوی قناعت کردند. 114 گل برای رئال مادرید و 75 گل برای والنسیا در این دیدارها به ثمر رسیده است.

 رئال در بازی بعدی خود به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت و والنسیا در بازی بعدی باید از اوساسونا پذیرایی کند، بهترین گلزن رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا کریم بنزما و بهترین گلزن والنسیا رقابت های لالیگا مکسی گومز است.

به هر حال باید دید که در این مسابقه حساس رئال مادرید موفق به کسب پیروزی و ماندن در کورس قهرمانی رقابت‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا لالیگا خواهد شد یا اینکه اتفاقات دیگری در این مسابقه رونما خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала