Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان درخشیدن رسید؛ اولین بازی بزرگ هازارد

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید به مصاف تیم فوتبال والنسیا خواهد رفت و هازارد اولین بازی خود را در مقابل تیم فوتبال والنسیا تجربه میکند.

 به گزارش اسپوتنیک، این مسابقه اهمیت بسیار زیادی برای تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان دارد پس از اینکه این تیم با 5  امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا در کورس قهرمانی رقابت‌های لالیگا عقب افتاده است، هرچند که رئال مادرید یک بازی نسبت به بارسلونا کمتر دارد.

 لوس بلانکوس در حال حاضر در شرایط نسبتا خوب به سر می‌برند و پس از بازگشت ادن هازارد و تکمیل شدن خط حمله رئال مادرید به دنبال کسب نتایج درخشان و خوب در ادامه رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان به دنبال موفقیت خواهند بود.

 پس از اینکه بارسلونا با هدایت کیکه ستین در روز سه‌شنبه موفق به شکست تیم فوتبال لگانس شد و اختلاف امتیاز را به پنج رسانید رئال مادرید محکوم به پیروزی برای ماندن در کورس قهرمانی و رقابت برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا می باشد.

این نخستین بازی بزرگ در طول فصل برای هازارد است، وی پیش از این دیدار دو ال‌کلاسیکوی رفتو برگشت و دیدار رفت در در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل منچسترسیتی را از دست داده است، وی همچنین رقابت‌های سوپر کاپ اسپانیا را برای رئال مادرید از دست داده است. این بازیکن در جدال رئال در مقابل تیم فوتبال اتلتیکو مادرید و مقابل پاریسن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور رفت و برگشت تنها بازی های بزرگی است که هازارد در آن حضور پیدا کرده است.

در بازی برگشت دو تیم پاریسن ژرمن رئال مادرید بود که هازارد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با مصدومیت روبرو شده و از زمین بازی خارج شد، حالا بیشتر از ۶ ماه بعد از آن اتفاق ستاره بلجیمی کاملاً به شرایط مسابقه برگشته و انتظار می‌رود که این بازیکنان برای رئال مادرید توانایی درخشش را داشته باشد و رئال مادرید توانایی به چالش کشیدن برای به دست آوردن قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان را پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала