Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت نیمار به بارسلونا خیلی سخت است

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که نام نیمار کماکان با بارسلونا پیوند خورده است، بحران کرونا و مشکلات اقتصادی تیم ها اجازه انتقال و بازگشت به سادگی این بازیکن به نیوکمپ را پیچیده و سخت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بدون شک پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بدون ذکر نام نیمار یک پنجره نقل و انتقالات واقعی و پرهیجان نخواهد بود.

دقیقن یک سال پیش در چنین شب و روزهایی بود که مدام خبرهایی در خصوص بازگشت نیمار به بارسلونا در رسانه ها منتشر میشد، اما در نهایت این ستاره جنجالی یک فصل دیگر در پی اس جی ماند.

در هفته های اخیر، چندین رسانه اسپانیایی اطمینان داده اند که بارسا پرونده مربوط به نیمار را بسته است، حتی اگر بحران اقتصادی بخاطر بحران کرونا ویروس وجود نمیداشت.

بارسلونا در حال حاضر تمام توجهش را روی لاوتارو مارتینز از اینتر گذاشته و سعی دارد این مهاجم ارجنتینی را در تابستان جذب کند. با این حال انتقال هم زمان نیمار و لاوتارو نیز برای بارسا دشوار است.

با تمام اینها نیمار در کنار علاقه بازگشت با تیم سابقش در حال حاضر خود را درگیر یک پرونده حقوقی با بارسا کرده که در نهایت باید مبلغ 6.7 میلیون یورو به عنوان غرامت به باشگاه کاتالان بپردازد. با این حال به نظر میرسد روابط بین بارسلونا و نیمار متشنج است و این می تواند مانع از اتحاد احتمالی در آینده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала