Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیر قابل باور؛ 30 باشگاه از جمله پی‌اس‌جی و میلان به‌دنبال کوبو

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاکه فوسا کوبو ملقب به مسی جاپانی بازیکن باشگاه رئال مادرید است که بصورت قرضی در مایورکا بازی می‌کند و امشب در مقابل تیم اصلی خود قرار می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، تاکه فوسا کوبو، ستاره جوان و آینده دار باشگاه رئال مادرید، مورد توجه پاریسن جرمن، میلان و حداقل 28 باشگاه دیگر قرار گرفته است.

به نقل از روزنامه‌ی آ اس چاپ مادرید، لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن جرمن، برای جذب این بازیکن 19 ساله جاپانی تلاش هایش را جدی کرده است اما کوبو دقیقا همان بازیکنی است که فلورنتینو پرز دوست دارد. کوبو که در مایورکا به صورت قرضی بازی می کند، بعید به نظر می رسد از رئال مادرید جدا شود زیرا دو دیوار و سد مهم مقابلش قرار دارد.

تاکه فوسا کوبو و علاقه باشگاه های دیگر:
پاریسن جرمن قراردادی پنج ساله با حقوق سالیانه 4 میلیون یورو به کوبو ارائه کرده و میلان، لاتزیو، آژاکس و سلتیک و بسیاری باشگاه های دیگر، پیشنهادات شان را فرستاده اند اما نه کوبو قصد دارد از سانتیاگو برنابئو برود و نه رئال مادرید می خواهد این ستاره جوان را بفروشد. کوبو باور دارد به زودی می تواند در ترکیب رئال مادرید بدرخشد به همین دلیل، پیشنهاد تیم دیگری را قبول نخواهد کرد. تاثیر کوبو به قدری زیاد بوده که باشگاهی مانند مایورکا، قراردادی به ارزش 400 هزار یورو از کونامی دریافت کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by 久保建英/Takefusa Kubo (@takefusa.kubo) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала