Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام کلوپ به هواداران لیورپول: جشن بگیرید اما به طریقی ایمن

© Photo / Oli Scarff / AFP / World Press Photo 2020Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports
Снимок Liverpool Champions League Victory Parade фотографа Oli Scarff, занявший 3-е место конкурса World Press Photo 2020 в категории Sports - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر از هواداران تیمش که تا کنون در خیایان ها جشن و پایکوبی دارند خواست تا دیگر تجمع نکنند.

پنجشنبه شب هفته گذشته تیم فوتبال لیورپول به لطف پیروزی چلسی برابر من سیتی شش هفته مانده به پایان رقابت ها، قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر را مسجل کرد.

پس از این نیز هواداران لیورپول به خیابان ها ریختند و با برپایی جشن و سرور قهرمانی تیم شان پس از سی سال در لیگ برتر را جشن گرفتند.

این در حالیست که قبل از این دولت انگلیس بخاطر همه گیری ویروس کرونا به هواداران لیورپول هشدار داده بود، اما این طرفداران بدون در نظر گرفتن این موضوع و حفظ رعایت فاصله اجتماعی به خیابان ریختند.

جو اندرسیون شهردار لیورپول به تازگی اعلام کرده است که روز جمعه 300 هوادار تیم فوتبال لیورپول در مرکز شهر با پلیس درگیر شده اند و خیابان ها توسط این هواداران پر از آشغال شده است.

حالا چند روز پس از قهرمانی لیورپول سرمربی محبوب این تیم از هواداران خواسته نباید شیوع این بیماری کشنده را نادیده بگیرند.

وی در نامه سرگشاده ای به لیورپول اکو نوشت: "آنچه من دوستش نداشتم را باید بگویم، صحنه های که روز جمعه در Pier Head انجام شد برایم قابل قبول نیست.

"من هم یک انسان هستم و اشتیاق شما نیز شور و شوق من است، اما در حال حاضر مهمترین چیز این است که ما از این نوع اجتماعات دوری کنیم.

وی گفت: "این آرامش را ما مدیون کارمندان سازمان های بهداشتی هستیم.

لطفاً به طریقی ایمن و در محیط های خصوصی جشن بگیرید. ما با این کار خطر ابتلا به این بیماری در جامعه خود را بیشتر میکنیم.

"اگر اوضاع متفاوت بود من هم دوست داشتم همانند سال گذشت بعد از قهرمانی در اروپا کنار هم در خیابان جشن بگیرم، اما فعلا شرایط این طور نیست.

"همه ما برای مبارزه با COVID-19 بسیار کار کرده ایم و این تلاش نباید به هدر رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала