Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاهی به شش بازی باقی مانده رئال و بارسا؛ کدام تیم راه آسانی برای فتح لالیگا دارد؟

© REUTERS / Juan MedinaИгроки "Реал Мадрид" в матче с "Барселоной"
Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

شش هفته به پایان رقابت های لالیگا باقی مانده است و رقابت برای قهرمانی بازی به بازی حساس تر و داغ تیر میشود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی برابر اسپانیول دوباره به صدر جدول رقابت های لالیگا برگشت و با توجه به تساوی تلخ بارسا در مقابل سلتاویگو، اختلاف امتیاز میان دو تیم به عدد 2 رسید.

آنطور که جدول بازی ها نشان میدهد، بارسلونا کماکان در مسیر سخت تری نسبت به رئال مادرید قرار دارد. هر چند رئال بازی های سختش را تمام کرده ولی از این نباید گذشت که بارسلونا 5 مسابقه سخت را به صورت پی در پی برگزار خواهد کرد.

مسیر سخت بارسا از تساوی و توقف در زمین سویا آغاز شد، تیم ستین سپس به مصاف بیلبائو رفت و به سختی این تیم را با یک گل شکست داد. سپس به مصاف سلتا رفت و در زمین طلسم شده بالایدوس در حالی که دو بار از حریفش پیش افتاد به تساوی رضایت داد.

بارسلونا روز سه شنبه در هفته 33 در جدالی سخت در نیوکمپ میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود و سپس در هفته 34 باید در زمین ویارئال به میدان برود.

سپس بارسلونا به ترتیب با تیم های اسپانیول، وایادولید، اوساسونا و آلاوس به میدان خواهد رفت.

مسیر رئال مادرید

رئال مادرید که از شروع مجدد رقابت ها 5 پیروزی متوالی داشته است اکنون با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول است و حتی اگر در پایان فصل با بارسا هم امتیاز هم شود به مقام قهرمانی دست پیدا خواهد کرد.

رئال مادرید نیز 5شنبه شب در دیدار هفته 33 باید به مصاف ختافه برود.

رئال سپس در دیدار هفته 34 یک مسابقه سخت برابر بلیبائو در سن مامس خواهد داشت و پس از آن به ترتیب به مصاف تیم های آلاوس، گرانادا، ویارئال و لگانس خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала