Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بینی ستین از بازی اتلتیکو و شانس قهرمانی لالیگا

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا فردا شب در یکی از دیدارهای حساس و سختش در ادامه لالیگا در نیوکمپ میزبان تیم فوتبال اتلتیکومادرید خواهد بود. مسابقه ای سرنوشت ساز که حتی میتواند تکلیف قهرمان این فصل رقابت ها را نیز مشخص کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسا که در بازی گذشته اش مقابل ستاویگو به تساوی دو بر دو رضایت داد، در صورتی که این مسابقه را ببازد و یا مساوی کند، باید با قهرمانی خداحافظی کند.

با این حال ستین سرمربی آبی اناری ها که تیمش به شدت در این روزها تحت فشار است در نشست خبری قبل از این مسابقه اعلام کرد بارسا تنها برای برد وارد این مسابقه خواهد شد.

جزییات نشست خبری امروز سرمربی بارسلونا پیش از دیدار با اتلتیکو

بازی اتلتیکومادرید

درست است که بازی مقابل اتلتیکو به طرز مشکل است، ولی معمولاً گزینه های زیادی وجود دارد. آنها تیم بزرگی هستند. و نحوه بازی شان کاملا مشخص است، همین موضوع کار ما را پیچیده تر می کند. اما من فکر می کنم که هر دو طرف به یک اندازه به پیروزی فکر میکنند.

اختلافات در تیم

درست است که همیشه اختلاف نظرها وجود دارد. مانند زندگی، هر کس روش تفکر خود را دارد و طبیعی است که اختلاف نظرها وجود دارد.

من هم زمانی که فوتبالیست بودم، کنترل کردنم کار دشواری بود. کار من این است که همه را به ایده هایم متقاعد کنم و این اختلاف نظرها را طبیعی می بینم. ارتباط ما خوب است و به این شایعات هم اهمیتی نمی دهم.

درگیری در رختکن

وقتی پیروز نمی شوید، هر کسی سو استفاده می کند. ارتباطم با بازیکنان خوب است و برخی اختلاف نظرها طبیعی است ولی نباید خیلی به آن پرداخته شود.

باید فداکاری کرد و منافع تیم را به منافع شخصی ترجیح داد. این وضعیت برای من جدید است و معتقدم زمان هر کسی را در جای خودش قرار خواهد داد.

 دیروز با بازیکنان در مورد مسائل زیادی صحبت کردم ولی تمرکزمان فقط روی فوتبال است. باید بهتر شویم و این وضعیت را تغییر بدهیم. در بازی ها معمولا از حریفان برتریم ولی در گلزنی خول عمل نمی کنیم و وقتی اینطور می شود، حریف استفاده کرده و به ما ضربه می زند. شرایط فعلی با چند پیروزی تغییر خواهد کرد.

آرتور

من از آنچه مادرش گفته است آگاه نیستم، اما او همان چیزی را که من به او گفتم گفته است. او تا آخرین بازی فصل بازیکن بارسلونا است. او خود را متعهد كرده است که در تیم تاثیرگذار باشد. من در مورد او شک ندارم، همانطور که بیان کرده است، وی تا آخرین روز مورد تجلیل قرار می گیرد.

ضعف در مدیریت

اصلا چنین حسی ندارم. من وجدانم آسوده است. هر کاری می کنم تا تیمم در بازی ها پیروز شود و اینگونه به آرامش می رسم. برخی مواقع نتایج همراهی نمی کنند و فوتبال همین است. با کسب پیروزی، شرایط بسیار بهتر خواهد شد و با شکست ها همیشه انتقادات از راه می رسند
من باید هوشیاری خود را آزاد کنم ، و هر کاری که می توانم انجام دهم تا مطمئن شوم که این امر به خوبی پیش می رود. این مرا آرام می کند و مرا تسکین می دهد.

رئال مادرید

ما روی خودمان تمرکز داریم. ما باید بهبود پیدا کنیم تا اتفاق بازی گذشته رخ ندهد. امیدوارم رقیب امکانات بیشتری به ما بدهد، اما باید تا روز آخر با همین تفکر ادامه دهیم.

اتلتیکومادرید

از نظر دفاعی آنها تیم بسیار خوبی هستند و از اهداف خوبی استفاده می کنند. همین موضوع کار را برای ما سخت میکند، اما شما باید این توانایی را داشته باشید که زیاد دقت کنید، بین خطوط به خوبی حرکت کنید، دارای شفافیت با توپ، دقت در فضاهای تنگ و ... باشید و از توانایی آن در ضد حمله و جلوگیری از صدمه دیدن در اقدامات روی توپ جلوگیری کنید. آنها بازیکنان با استعدادی دارند.

گریزمان

در مورد ترکیب، واقعیت این است که فقط 11 نفر بازی می کنند. بسته به هر بازی، چیزی که من در تمرینات می بینم ترکیب تیمم را انتخاب میکنم. همه بازیکنان مهم هستند و توانایی هایی دارند، اما همه می توانند بازی کنند و بازی نکنند. "

توقف بازی برای آب خوردن

 گاهی به سود ماست و گاهی به سود حریف. در هر بازی ممکن است وضعیت تغییر کند اما برنامه های ما واضح و مشخص است مگر اتفاقی در بازی رخ بدهد که در وقت استراحت میان بازی آنها را تغییر دهیم.»

.مسی-سرابیا

"هیچ چیز به خصوصی اتفاق نیفتاد. واقعا چیز خاصی اتفاق نیفتاد و تنها یک ژست معمولی و عادی از سوی دو طرف بود.»

لالیگا

از نظر ریاضی اگر ما پیروز نشویم و آنها برنده شوند، شانس کاهش می یابد. شما باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنید و هر اتفاقی که می افتد باید رخ دهد. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала