Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی به دنبال پیدا کردنِ جانشین برای سانه

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر لروی سانه بازیکن منچسترسیتی Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017 среди молодежных сборных. Россия - Германия
لروی سانه  بازیکن منچسترسیتی Футбол. Отборочный матч ЧЕ-2017 среди молодежных сборных. Россия - Германия - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی پس از آن‌که بایرن مونیخ قیمت فروش سانه را از این باشگاه پرسید، به دنبال جنشین او است.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ تابستان گذشته به دنبال لروی سانه بود اما پس از مصدومیت طولانی مدت این بازیکن آلمانی، باواریایی‌ها از خرید او منصرف شدند و حالا که این بازیکن از مصدومیت رهایی یافته است، بار دیگر به دنبال جذب او هستند.

سانه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سانه در سیتی نمی‌ماند

سانه که از علاقۀ بایرن به خودش آگاه است، پیشنهاد تمدید قرارداد سیتی را رد کرده است و آماده است به کشورش باز گردد.

ستیزن‌ها که خود شان را برای فصل بعدی و رقابت‌ با لیورپول آماده می‌کنند، از حالا برای جدایی احتمالی سانه آمادگی می‌گیرند و تصمیم دارند تا  جک گریلیش را که از بازیکنان مورد نظر یونایتدی‌ها هم است، از استون ویلا به خدمت بگیرند.

باشگاه استون ویلان تا حالا قیمت گریلیش را مشخص نکرده است اما به نظر می‌رسد که باشگاه این باشگاه نزدیک به 60 میلیون پوند برای این بازیکن بخواهد.

این در حالی‌ست که قرارداد سانه یک فصل دیگر با سیتی اعتبار دارد و این باشگاه آماده است تا این بازیکن را با مبلغ 35 میلیون یورو به بایرن واگذار کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала