Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین آگاه باش؛ کومان در کمین است

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان بازیکن اسبق تیم فوتبال بارسلونا و سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال هالند سه شنبه شب در مکان جدیدی در بارسلونا دیده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، زمانی که ارنستو والورده در ماه جنوری از سمت خود به عنوان سرمربی گری بارسلونا برکنار شد، رونالد کومان با غول‌های کاتالانی در ارتباط بود و یکی از گزینه‌های نشستن روی نیمکت بلوگرانا به حساب می‌رفت.

 بارسلونا در نهایت کیکه ستین را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد اما در هفته‌های اخیر این سرمربی اصلاً عملکرد خوبی نداشته و تحت فشار بسیار زیادی قرار گرفته است.

رونالد کومان که از اوایل ماه جاری بارسلونا به خانه‌ای جدید در بارسلونا منتثل شده است، این هفته در مکانی در بارسلونا در اسپانیا دیده شد.

کومان به رادیو کاتالونیا گفت: "من از بارسلونا تماس دریافت کرده‌ام، اما می خواستم روی صحبت‌ام بایستم و هالند را در مسابقات جام ملت‌های اروپا یورو 2020 هدایت کنم."

"من می توانم بعد از مسابقات نیمکت لاله‌های نارنجی را ترک کنم، اما اکنون زمان آن نیست که در مورد آن فکر کنم.

"همه می دانند رویای من هدایت بارسلونا است و امیدوارم در آینده فرصت دیگری داشته باشم."

رونالد کومان یکی از اساطیر و افسانه‌ها باشگاه بارسلونا در خط دفاعی به حساب می‌رود، وی به علاوه بازی برای تیم فوتبال آژاکس و تیم ملی فوتبال هالند، در تیم فوتبال بارسلونا نیز عملکرد خیره کننده داشته و همچنین تیم فوتبال بارسلونا تنها قهرمانی خود پیش از هزاره جدید را مدیون گلزنی این بازیکن در سال ۱۹۹۲ در مقابل سامپدوریا می باشد.

View this post on Instagram

Ronald Koeman🇳🇱 Idolo culé. #futbol #españa #barcelona #koeman #netherlands

A post shared by Futbol (@nosemanchaok) on

وی همچنین یکی از بهترین مدافعان گلزن تاریخ دنیای فوتبال به حساب می‌روند و پس از به خطر افتادن جای کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا گزینه اول هدایت این تیم کسی جز کومان نخواهد بود که از مدت‌ها پیش به انتقال به بارسلونا و نشستن روی نیمکت این تیم پیوند خورده است و ممکن است که در پایان فصل کیکه ستین جای خود را به مرد 57 ساله هالندی بدهد.

View this post on Instagram

A post shared by SKORES (@skores) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала