Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای رادیوی اسپانیایی؛ مسی سال بعد از بارسا جدا می‌شود

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، لیونل مسی با پایان یافتن قرارداد در سال 2021 آماده ترک بارسلونا است.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش های منابع در اسپانیا، لیونل مسی پس از پایان قراردادش تابستان آینده آماده خروج از بارسلونا است.

مسی مذاکرات مربوط به توافق جدید را خاتمه داده است، با این که کاپیتان بارسلونا از گزارش رسانه های بیرون زده عصبانی است که به نظر می رسد وی را به خاطر اخراج مربی ارنستو والورده در جنوری سرزنش می‌کند.

این با توجه به ایستگاه رادیویی اسپانیایی کادنا سِر، که گزارش داد که این فوق ستاره‌ی 33 ساله نیز از عدم کیفیت تیم بارسا ناامید شده و می خواهد در پایان فصل آینده این تیم را ترک کند.

در این گزارش، گمانه زنی‌ها درباره مکان بعدی مسی، با گزینه های پیش روی این مهاجم، از جمله اتحاد مجدد با پپ گواردیولا در منچسترسیتی، سرمربی سابق بارسا که با مسی سابقه‌ی کار در نیوکمپ را دارد، تقویت خواهد شد.

قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی نیز در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد، اگرچه هنوز مشخص نست که آیا او در ورزشگاه اتحاد قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد یا خیر.

مسی در سالهای 2008 تا 2012 تحت مربیگری گواردیولا در بارسا موفق شد، سه قهرمانی در لالیگا، دو لیگ قهرمانان و دو جام جهانی باشگاه را به دست آورد.

و در حالی که این ستاره آرژانتینی در حال رفتن به مراحل اخیر حرفه‌ای خود است، او دو سال جوان‌تر از رقیب دیرینه وبزرگ خود کریستیانو رونالدو است که هنوز در سطح برتر برای یوونتوس بازی می کند.

در گزارش کادنا سر آمده است که مسی و پدرش خورخه در مورد تمدید آخرین قراردادش با این باشگاه که در سال 2017 امضا شده بود، شروع کرده اند اما او دیگر مایل به ماندن در نیوکمپ نیست.

مسی که ماه گذشته 33 ساله شدو روز سه‌شنبه به رکورد 700 گلِ زده، در مقابل اتلتیکو مادرید دست یافت، اما در نهایت نقطه عطف این دیدار برای بارسا و مسی با ناامیدی به پایان رسید زیرا بارسا بازی را 2-2 مساوی کرد، تا از رئال در مسابقه‌ی قهرمانی عقب بماند.

پس از پیروزی شب گذشته رئال مادرید در مقابل ختافه اختلاف این تیم با تیم دوم یعنی بارسلونا به 4 امتیاز افرایش یافت تا در فاصله‌ی 5 هفته تا پایان مسابقات فصل جاری لالیگا از اشنس بالایی برای قهرمانی برخوردار باشد.

پیش از این به دلیل شخصیت خجالتی مسی در زمین، مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است و ممکن است این مسئله نیز باعث خروج نابغه‌ی آرجنتینی از بلوگرانا شود.

در جنوری، او با اریک آبیدال برخوردی لفظی کرد زیرا مدیر ورزشی این تیم و هم‌تیمی سابق مسی در بارسلونا، مسی را متهم کرد که با دیگر بازیکنان منجر به اخراج والورده شده اند.

در مصاحبه در ماه فبروری با روزنامه موندو دیپورتیوو، مسی اعلام کرد این تیم به اندازه کافی برای پیروزی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا خوب نیست.

در ماه اپریل، او از هیئت مدیره انتقاد كرد كه بازیکنان حاضر به کاهش دست‌مزد برای كمک به مشكلات مالی تیم در طول همه‌گیری بیماری كروناویروس نیستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала