Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: سانه بایرنی شد؛ شماره 10 جدید باز هم وینگر راست است + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سانه
سانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین مراحل انتقال سانه از جمع سیتیزن‌ها به تیم مونیخی امروز انجام گرفت و وینگر 24 ساله به طور رسمی بازیکن بایرن شد.

به گزارش اسپوتنیک، لروی سانه، وینگر 24 ساله آلمانی با امضای قراردادی پنج ساله از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و پیراهن شماره 10 این تیم که سال ها متعلق به آرین روبن بود را به تن خواهد کرد.

به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، پیراهن شماره 10 این باشگاه به لروی سانه اختصاص یافت و پیراهن شماره 10 بایرن مونیخ در فروشگاه آنلاین وب سایت بایرن مونیخ قرار گرفت. بیلد دو ماه پیش مدعی شده بود که پیراهن شماره 10 بایرن مونیخ به سانه می رسد و در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

View this post on Instagram

A post shared by Leroy Sane FC Bayern München (@leroysane_fcbayern) on

وی نخستین مصاحبه‌اش را به عنوان یار جدید با سایت رسمی سرخ‌پوشان مونیخی انجام داد.

ستاره تکنیکی گفت: "مذاکراتی که از ابتدا کردیم، بسیار خوب بودند.کل پروژه ای که برای من تعریف شد، عالی بود. بایرن باشگاهی بزرگ است و اهداف بزرگی هم دارد. برنامه‌های این باشگاه، مورد پسندم هستند. به این خاطر بایرن را برگزیدم."

وی در مورد حضورش در تیم مونیخی و هم‌تیمی با چهره‌های که از قبلا با آنها کاملا آشنایی دارد،‌ اظهار داشت: "از روبه رو شدن با همه خوشحالم. ما در تیم ملی پایه با هم بازی کرده ایم.با لئون گورتسکا در شالکه همبازی بودم. همه بازیکنان بایرن، عالی هستند. این تیم جوانان شایسته زیادی دارد. فکر می کنم در اینجا بالانسی خوب از بازیکنان با تجربه و جوان هست.همه هم با انگیزه هستند. از این بابت بسیار خوشحالم که در چنین تیمی تمرین خواهم کرد."

این چهره در مورد نقش هانس دیترفلیک، در انتقالش به مونیخ عنوان کرد: من فلیک را از زمان حضور در تیم زیر 21 ساله‌‌ها می شناسم. همیشه با او ارتباط صمیمانه‌‌ای داشته ام. در مورد بایرن، با هم صحبت کردیم و می دانستم که چه ارزشی برایش دارم.خوشحالم که می توانم زیر نظر او کار کنم.

سانه در مورد اهدافش در مونیخ عنوان کرد: در اینجا اهدافم مشخص است.این که تا جایی که می‌توان به افتخارات بیشماری برسم. دنبال لیگ قهرمانان هم هستم. این افتخاری است هنوز به دست نیاورده ام.

View this post on Instagram

A post shared by FC Bayern München (@fcbayern) on

اولیور کان از این گزینش ابراز خرسندی کرد. او به سایت باشگاه گفت: همه اعضای بایرن از بابت ورود سانه خوشحال هستند.

دروازه‌بان اسطوره‌‌ای و بازیکن بزرگ تاریخ تیم پرافتخار افزود: سطح بالای فوتبالش غیرقابل انکار است. سرعتش، تسلطش و ایجاد خطر در کنار گلزنی که دارد، او را فوتبالیستی با کلاس نشان می دهد که تیم می تواند از او استفاده کامل ببرد.

این عضو هیات رئیسه افزود: ‌لروی همچنین فوتبالیستی باشخصیت است. او یکی از ارکان تیم جدید ما خواهد بود. با این بازیکن ما گامی در مسیر رسیدن به قله فوتبال اروپا برداشته ایم.

View this post on Instagram

A post shared by FC Bayern München (@fcbayern) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала