Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از رادیو کادنا سِر حالا ای‌اس‌پی‌ان؛ جدایی مسی از بارسا جدی‌ است

© REUTERS / WALEED ALIبرشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني
برشلونة وأتليتكو مدريد في السوبر الإسباني  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع ESPN نیز اخبار مربوط به احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا را تایید کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک،  لیونل مسی کاپیتان بارسلونا از اوضاع بد تیم عصبانی است و قصد دارد بلوگرانا را در پایان قراردادش ترک کند. پس از اینکه کادناسر این ادعا را مطرح کرد، اکنون رسانه های دیگر نیز این موضوع را تایید می کنند.

Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای رادیوی اسپانیایی؛ مسی سال بعد از بارسا جدا می‌شود

به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، منابع موثق به مویزس لورنس گفته اند لیونل مسی با عصبانیت از دفتر باشگاه خارج شده است. به نظر می رسد لیونل مسی از گزارش رسانه ها در خصوص نقش او در اخراج ارنستو والورده در جنوری عصبانی است. همچنین مسی از عدم کیفیت لازم در میان بازیکنان تیم ناامید شده است.

این بازیکن 33 ساله و پدرش، دیگر تمایلی به پیشبرد مذاکرات برای تمدید قرارداد لیونل مسی که تا جون2021 اعتبار دارد، ندارند.

View this post on Instagram

A post shared by ESPN FC (@espnfc) on

در ماه فبروری نیز لیونل مسی به انتقاد از اریک آبیدال پرداخته بود و گفته بود:

 "واقعا دوست ندارم که این حرف ها را بر زبان بیاورم، اما معتقدم که هرکس باید مسئول کار های خودش باشد  و مراقب تصمیماتی که می گیرد  باشد. بازیکنان تیم مسئولیت نتایجی که در زمین رقم می خورند را دارند و ما اولین کسانی هستیم که متوجه اتفاقات داخل زمین می شویم. مخصوصا زمانی که روی فرم نباشیم. مدیران ورزشی باشگاه باید مسئولیت کاری که انجام می دهند را بر عهده بگیرند. در آخر فکر می کنم که وقتی داریم در مورد بازیکنان حرف می زنیم، بهتر است که مشخص کنیم که منظورمان چه کسی است، به این دلیل که اگه به ما تهمتی زده شود و القاب بدی به ما نسبت داده شود، ممکن است اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد در حالی که حقیقت کاملا با ماجرا متفاوت است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала