Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: به این گل نیاز داشتم

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریس رونالدو بعد از گلزنی از روی ضربه آزاد در دربی تورین گفت، این گل به او کمک زیادی خواهد کرد تا بتواند در ادامه هم ضربات ایستگاهی اش را تقویت کند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال یوونتوس در دربی شهر تورین با نتیجه 4 بر 1 در مقابل تورینو به برتری رسید و صدرنشینی اش در جدول رده بندی رقابت ها را ادامه داد.

رونالدو شب گذشته در پیروزی تیمش نقش مهمی داشت و موفق شد گل سوم تیمش را از روی ضربه آزاد به ثمر برساند.

این گل نخستین گل رونالدو از زمان حضورش در فوتبال ایتالیا از روی ضربه آزاد بود که به ثمر رسید به همین دلیل بازتاب فراوانی در رسانه های این کشور و جهان داشت.

فوق ستاره پرتغالی یووه پس از این گل به شبکه اسکای اسپورت گفت:

من به گلزنی از روی ضربات آزاد نیاز داشتم تا اعتماد به نفس را برای ایستادن دوباره پشت این ضربات تقویت کنم. می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم اما سخت کار کردیم و بازی را بردیم تا روی لاتزیو فشار بیشتری وجود داشته باشد. ما امروز به هدف‌مان رسیدیم.

رونالدو افزود: وقتی که تیم می‌برد، مهم نیست که چه کسی گل می‌زند. همه ما روی فرم هستیم و تلاش‌‌مان را انجام می‌دهیم که میلان را هم  شکست دهیم که البته آن هم بازی سختی خواهد بود.

رونالدو با 25 گل زده در رده دوم برترین گلزنان سری آ است و 4 گل با ایموبیله لاتزیو که با 29 گل در صدر قرار دارد فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала