Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید سانچو حتمی نیست

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISДжейдон Санчо
Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، برباتوف مهاجم پیشین منچستریونایتد علی‌رغم اینکه شیاطین سرخ به دنبال جذب وینگر انگلیسی دورتموند هستند، می‌گوید خرید این بازیکن لازم و ضروری نیست.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب‌سایت گل، دیمیتار برباتوف می گوید منچستریونایتد نیازی به امضای قرارداد با جیدون سانچو ندارد زیرا آنها میسون گرین‌وود، مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال را دارند.

شیاطین سرخ با انتقال تابستانی ستاره بوروسیا دورتموند و انگلیس به شدت پیوند خورده اند.

اما مهاجم 18 ساله گرین وود برای تیم اوله گونار سولسشایر به خوبی در ترکیب قرار گرفته است و در 26 بازی لیگ برتر هشت بار موفق به گلزنی شده است.

در همین حال، راشفورد و مارسیال بهترین گلزنان این تیم در این فصل هستند که 15 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده اند.

مهاجم پیشین یونایتد برباتوف معتقد است که ورود سانچو می تواند مانع پیشرفت گرین‌وود شود و احساس می کند که این تیم از قبل قدرت کافی در حمله دارند.

برباتوف به روزنامه میرور گفت: "در حال حاضر نگاه به نحوه عملکرد تیم است در حال حاضر من فکر نمی کنم که خرید سانچو ضروری باشد. از شب گذشته به سه قسمت جلو نگاه کنید، سرعت مارسیال، راشفورد و گرین‌وود برای تماشا بود ، بازی و پیوندشان فوق العاده بود.

"فوتبال یک چیز خنده دار است ، شما یک بازیکن جوان عالی در حد سانچو دارید، اما در عین حال بازیکن جوان خوبی هم در گرین وود دارید.

"یونایتد مجبور است این سؤال را مطرح كند كه آیا آنها آمادگی قربانی كردن و متوقف ساختن پیشرفت گرین وود، یكی از آنها را دارند، تا سانچو را وارد كند.

"آنها می توانستند هر دو را داشته باشند و بصورت چرخشی استفاده کنند اما مارسیال و رشفورد چی؟".

"شما باید از سرمربی و بازیکن بپرسید، اگر شخصی در یونایتد باشد، انتظار دارد که هر بازی، بازی کند، وگرنه چرا شما به آنجا می روید تا روی نیمکت بنشینید؟"

وی گفت: "در پرونده سانچو، او یکی از بزرگترین استعدادهای جوان در حال حاضر است و همه می خواهند او را در تیم خود ببینند، او باید واقعاً در مورد آنچه می خواهد حساب کند.

وی گفت: "من از دیدن او در یونایتد خوشحال خواهم شد زیرا او قدرت بیشتری را برای تیم به ارمغان می آورد و آنها چهار مهاجم بزرگ را با سرعت پشت سر خواهند داشت که تماشای آن می تواند وحشتناک باشد.

"اگر آنها راه حلی پیدا کردند و قیمت سانچو خوب است، به دنبال آن باشید زیرا وقتی که این بازیکنان عالی را در تیم خود دارید، فقط مشکلات خوبی را روی دستان خود دارید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала