Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستین: مسی نیاز به استراحت دارد

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر وایادولید اعلام کرد بارسلونا بخاطر فشردگی مسابقات خسته است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در زمین وایادولید به سختی با تک گل آرتور ویدال این تیم را شکست داد تا کماکان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

در این مسابقه بارسلونا فشار زیادی را تحمل کرد و نزدیک بود در آخرین دقایق بازی گل تساوی را از حریفش دریافت کند.

ستین در خصوص عدم گلزنی مسی در این بازی گفت:

مسلماً مسی به استراحت نیاز دارد. قبلاً هم این را گفته ام، اما نتیجه خیلی نزدیک بود. اگر در نیمه اول گل های بیشتری به ثمر می رساندیم، شاید بازیکنان بیشتری می توانستند استراحت کنند. تیم خسته بود. وایادولید در خط حمله بازیکنان با کیفیتی دارد. نمی توانستم کل زمین را پوشش بدهیم. مجبور به عقب نشینی شدیم و این کار را برای ما سخت تر کرد. باید در نیمه اول کار را تمام می کردیم، می توانستیم دو یا سه گل به ثمر برسانیم. استرس اینکه فقط 1-0 جلو هستیم و آنها هر لحظه ممکن است گلزنی کنند وجود داشت. در نیمه دوم به مشکل خوردیم. در برخی لحظات بازی متوجه خستگی برخی بازیکنان شدم.

نیمکت نشینی سوارز و تعویض بین دو نیمه با گریزمان

استراحت دادن به او خوب بود. سوارز پنج بازی پشت سر هم به طور کامل بازی کرده بود و باید بالاخره استراحت می کرد. گریزمان به خاطر مصدومیت جزئی تعویض شد. او خودش درخواست تعویض داد. باید ببینیم که چه مشکلی دارد.

اختلاف یک امتیازی با رئال مادرید

تلاش خود را می کنیم تا بهتر از قبل باشیم. نمی دانم این تلاش برای فتح لالیگا کافی است یا نه چون رئال مادرید در تمام بازی های خود پیروز می شود. مقابل وایادولید به اندازه کافی خوب عمل کردیم و فرصت های زیادی خلق کردیم و فقط در ضربات نهایی دقیق نبودیم.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала