Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بخاطر دو روز بیشتر استراحت، برتری از منچستر نداریم

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم در برابر منچستریونایتد حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، یکشنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلستان، دو تیم منچستریونایتد و چلسی در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از فوتبال لندن، فرانک لمپارد، سرمربی آبی‌های لندن در نشست مطبوعاتی قبل از جدال در برابر شیاطین سرخ، پیرامون مسائل مختلفی از جمله مصدومیت‌ها، خط حمله قوی یونایتد صحبت کرد.

"از بازگشت هوادارانمان به ورزشگاه ها خیلی هیجان زده ام، نه فقط هواداران ما بلکه از نظر من، تمامی هواداران در کشور ما خواستار بازگشت به ورزشگاه ها هستند. جو و فضایی که آن ها در ورزشگاه ها درست می کنند، چیزی است که برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. از نظر من، از زمانی که مسابقات فوتبال مجددا آغاز شد، طی چند ماه اخیر و در این شرایط دشوار، گام های رو به جلو و بسیار خوبی را برداشته ایم و اگر بازگشت هواداران به ورزشگاه ها با روشی صحیح و اقدامات احتیاطی مناسبی انجام شود، فوق العاده خواهد بود. من امیدوارم تا همچنان بتوانیم به پیشرفت خود ادامه داده و هواداران را به ورزشگاه ها بازگردانیم."

 "ما می دانیم که آن ها خیلی خوب بازی می کنند و خط حمله بسیار بسیار قدرتمندی دارند و شاید قدرتمند ترین خط حمله در این کشور، چه به لحاظ تعداد گل و چه از نظر آمار و ارقام دیگر، داشته باشند. مشخصا فرناندز با ورود خود به این تیم از ماه جنوری، تفاوت های زیادی را ایجاد کرده است و می توانید مشاهده کنید که با توجه به کیفیت بالایی که دارد، باعث قوی تر شدن آن ها شده است. ما از وضعیت آن ها آگاه هستیم و باید به خودمان اطمینان داشته باشیم و با خطرات و تهدیدات خط حمله آن ها مقابله کنیم.
یک هفته است که حکیم در اینجا حضور دارد و چند روز به صورت انفرادی تمرین کرد و اکنون کمی با دیگر اعضای تیم هماهنگ شده است. او خیلی خوب کار کرده است. بچه ها به خوبی از او استقبال کردند و اکنون به خوبی در اینجا مستقر شده است و در مراحل ابتدایی دوستی و ایجاد رابطه دوستانه با دیگر هم تیمی های خود قرار دارد. مهم ترین نکته برای او این است که به خوبی خودش را آماده کند. با توجه به این که او برای مدتی در تمرین نکرده و در هیچ مسابقه ای حضور نداشته است، خیلی خوب است که در تمرینات شرکت کند و روی آمادگی جسمانی خود کار کند."

از لمپارد سوال شد که آیا رومن آبراموویچ در تابستان جاری نیز مانند فصل اول حضور خود در باشگاه چلسی در نقل و انتقالات هزینه خواهد کرد که او پاسخ داد:

"خواهیم دید. نمی توانم به این سوال پاسخ دهم زیرا هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باز نشده است. باید بر آنچه که در پیش روی ما قرار دارد متمرکز شویم. من نمی خواهم هزینه های نقل و انتقالاتی تابستان جاری را با هزینه های نقل و انتقالات قبلی مقایسه کنم. اگر تیم نیاز به تقویت داشته باشد یا اگر لازم باشد تا با انجام یکسری تغییرات، ترکیب ما به تعادل برسد، در این صورت ما نقل و انتقالات بسیار خوبی را خواهیم داشت اما در حال حاضر ما چیزی در این باره نمی دانیم."

در صورت قهرمانی چلسی در جام حذفی انگلستان، فرانک لمپارد هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی باشگاه چلسی فاتح این عنوان خواهد شد. از لمپارد سوال شد که آیا می تواند در لیست کسانی قرار گیرد که هم به عنوان مربی و هم به عنوان بازیکن فاتح جام حذفی شده اند که او پاسخ داد:

 "اکنون ما باید مقابل منچستریونایتد به میدان برویم و پس از آن منچسترسیتی یا آرسنال مقابل ما خواهند بود، بنابراین کارهای زیادی وجود دارد تا بتوانم در این لیست قرار بگیرم. مطمئنا ما باید این کار (قهرمانی در جام حذفی) را انجام دهیم. اکنون در مرحله نیمه نهایی قرار داریم و می دانیم که چه تیمی مقابل ما قرار دارد. در لیگ نیر رقابت بسیار بزرگی داریم اما در این مقطع باید در هر دو رقابت داخلی بجنگیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا موفق به انجام این کار شویم. باشگاهی مانند چلسی همواره خواستار کسب چنین جام هایی است و طی سال های اخیر، ما این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده ایم. در فصل جاری، با توجه به شرایطی که داشتیم، به نظر می رسد که در جایگاه متفاوتی (نسبت به سال های گذشته) قرار داریم اما هنوز هم یک فرصت داریم . این به خودمان و بازیکنان بستگی دارد که در بازی روز یکشنبه، بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. در حال حاضر خیلی خوب بازی می کنیم و این را هم می دانیم که آن ها نیز فرم بسیار خوبی دارند و هر تیمی که در فینال منتظر ما باشد، تیم بسیار خوبی خواهد بود. بنابراین ما باید موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها شویم."

از لمپارد سوال شد که آیا 48 ساعت استراحت بیشتر چلسی نسبت به منچستریونایتد برای مرحله نیمه نهایی جام حذفی یک مزیت محسوب می شود که او پاسخ داد:

 "خیر، من فکر نمی کنم که این یک مزیت برای ما محسوب شود. در هفته جاری، ما هم در روز شنبه و هم در روز سه شنبه به میدان رفتیم و آن ها نیز در روز دوشنبه و پنجشنبه بازی کردند، بنابراین هر دو تیم در هفته جاری، دو بازی را پشت سر گذاشتند. اکنون در دوره ای حضور داریم که باید به طور مرتب بازی کنیم و سپس ریکاوری کرده و مجددا بازی کنیم و این روند تکرار خواهد شد. بنابراین شما باید با توجه به شرایط فعلی، با تیم خود کار کنید. این یک مسئله قدیمی برای بسیاری از مربیان محسوب می شود. چنین چیزی برای ما یک مزیت محسوب نمی شود و گاهی اوقات این به نفع شما است تا به صورت مرتب بازی کنید و من چنین چیزی را یک مزیت نمی دانم. در همه زمینه ها، من شاهد پیشرفت زیادی از سوی پولیسیچ بوده ام. آمدن به لیگ برتر انگلیس با توجه به شرایط فیزیکی که دارد خیلی دشوار است و ما باید به خاطر داشته باشیم که او بازیکن جوانی است و تابستان خوبی را نیز پشت سر نگذاشته بود. من فکر می کنم که او در همان ابتدا از شرایط جسمانی‌ای که در این لیگ نیاز است، آگاه شد و اکنون می بینید که او خیلی خوب با این شرایط کنار آمده است. همچنین اکنون می توان میزان استعداد او را مشاهده کرد. در آینده من از او خواهان چیزهای بیشتری هم از لحاظ تعداد گل و هم از لحاظ تعداد پاس گل نسبت به هفته های اخیر هستم زیرا این همان کاری است که بهترین های جهان در این پست (وینگر) انجام می دهند. از نظر من او توانایی انجام این کارها را دارد و می تواند پیشرفت کند."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала