Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاکازت هدف جدید یوونتوس برای خط حمله

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Арсенал"
الکساندر لاکازت Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در باره جذب لاکازت در نقل و انتقالات تابستانی مذاکرات با آرسنال را آغاز کرده است

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارش های منتشر شده در فرانسه، یوونتوس مذاکرات خود را با نمایندگان آرسنال و الکساندر لاکازت انجام داده است.

این مهاجم فرانسوی سه سال پیش با قرارداد 52 میلیون پوندی از لیون به جمع توپچی‌ها پیوست.

فُرم این 29 ساله در این فصل به طرز چشمگیری افت کرده است و او قبل از زدن گل دوم در پیروزی اخیر آرسنال مقابل گرگ‌ها بیش از یک سال بدون گل زدن در لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه سپری کرد.

اما نشریه فرانسوی Le10Sport ادعا می کند که قهرمان سری آ یوونتوس چند روز با طرف شمال لندنی و نمایندگان مهاجم در تماس بوده و اصرار دارد که مذاکرات اولیه صورت گرفته است.

این گزارش می افزاید: "یوونتوس می داند که آرسنال با توجه به اینکه او تا سال 2022 در استادیوم امارات قرارداد دارد، به راحتی نمی تواند لاکازته را آزاد کند و به آنها ملحق شود، اما امیدوارم که یک چالش جدید او را برای انتقال به ایتالیا وسوسه کند."

تیم لالیگایی اتلتیکو مادرید نیز در ماه‌های اخیر با حرکتی برای لاکازت به شدت پیوند خورده است.

اما انتظار می رود که تیم ایتالیایی یوونتوس پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تیم خود را دگرگون کند، با وجود اینکه در آستانه قهرمانی یک عنوان دیگر سری آ است.

برای بهبود عملکرد پائولو دیبالا، خط حمله پیری که شامل کریستیانو رونالدو و گونزالو ایگواین است، نیاز به تقویت دارد و لاکازت به عنوان کاندیدای مناسب شناخته شده است.

اما میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها از لاکازت که در بازی‌های اخیر مقابل تاتنهام و لیورپول گلزنی کردن، پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی خود با منچسترسیتی در ومبلی شامگاه شنبه تمجید کرده است.

"من واقعا الکس را دوست دارم ، قبل از اینکه حتی به اینجا بپیوندم ، گفتم. آرتتا گفت: "او نوع مهاجمی است که من خیلی دوست دارم. من فکر می کنم او دوره هایی دارد که بسیار بدشانس بود زیرا او این شانس را داشت و تبدیل به عادت نکرده بود. اما راهی که او می تواند بازی را پیوند دهد، او یک رقیب عظیم است، از باختن متنفر است و به هر توپ می رود. شما در هر چالشی می بینید که چگونه او آماده است ، چقدر سخت کار می کند و او یک بازیکن بسیار باهوش است. من واقعاً از او خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لاکازت بازیکنی است که نمی خواهد از دست بدهد ، پاسخ داد: "چرا باید بخواهم بازیکنی مثل او از دست بدهم ؟! من واقعاً از او خوشحالم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала